انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#24
برای ایجاد جذابیت و زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه میتوان از طرح های زیبا استفاده کرد و طراحی بسیار زیبای دیوار بین کابینت باعث جلوه زیبای آشپزخانه میشود.
آيا از کاشي و سراميک هاي ساده ي ديوار بين کابينت آشپزخانه خسته شده ايد؟ اگر دوست داريد در اين يکي دو ماه باقي مانده به ايام عيد، تغييري کوچک اما تأثير گذار در دکوراسيون داخلي منزل خود ايجاد کنيد، پيشنهاد چيدانه به شما اين است که خيلي ساده و کم هزينه با اين ايده هاي خلاقانه براي ديوار بين کابينت، هم آشپزخانه ي خود را از حالت يکنواخت هميشگي در آوريد و هم يک برجستگي خيره کننده در آن ايجاد کنيد. اين بار نيز از شما دعوت مي کنيم با ما و اين ايده هاي تحسين برانگيز همراه باشيد...
در دنياي امروز استفاده از مواد مصنوعي روز به روز رواج بيشتري يافته است. يکي از ويژگي هاي اين مواد، رفع ايرادهاي احتمالي موجود در مواد طبيعي و توليد آنها با توجه به نيازهاي موجود و همچنين بالا بردن کارايي آنهاست.
طرح کندوي عسل براي ديوار بين کابينت آشپزخانه
تايل هاي شش گوشه جديد نيستند و شما احتمالا زياد آن ها را ديده ايد اما چيدماني به اين شکل و به رنگ چوب طبيعي، چيز معمولي نيست. اين تايل هاي شش گوشه با الگوي کندوي عسل و متمرکز شدن در بالاي نقاط اصلي کار در آشپزخانه يعني بالاي اجاق گاز و سينک به جاي کل ديوار، بسيار زيبا جلوه کرده اند.

ديوار بين کابينت آشپزخانه با کاغذ ديواري سياه و سفيد

اين کاغذ ديواري سياه و سفيد با الگوي شلوغش، کابينت سفيد براق و کفپوش تيره ي اين آشپزخانه ي معاصر را به هم متصل کرده است. براي حفاظت از کاغذ ديواري به عنوان ديوار بين کابينت، آن را با شيشه ي حرارت ديده بپوشانيد. اين کار به شما اين امکان را مي دهد که هروقت خواستيد شيشه را برداريد، کاغذ ديواري را عوض کنيد و شيشه را به جاي خود بازگردانيد که هزينه ي آن بسيار کمتر از کاشي کردن مجدد آن است.
يکي از اين مواد که امروزه موارد کاربرد زيادي يافته است سطوح کورين مي باشد. سطوح کورين کاملا از اکريليک تشکيل شده اند که با توجه به تنوع رنگ و ابعاد و اندازه هاي مختلف دامنه وسيعي را تشکيل مي دهند. ظاهر بسيار زيبا، دوام بالا، ضد لک و خش بودن، قابليت شستشوي راحت، ضد زنگ و ضد پوسيدگي بودن و مقاومت در برابر ضربه و حرارت از ويژگي هاي بارز اين محصول بوده که باعث شده اند روز به روز بر دامنه کاربرد آن افزوده شود.

از آنجاييکه اين سطوح بدون هرگونه خلل و فرج و درز مي باشند و همچنين به راحتي قابل شستشو بوده و خواص و ظاهر خود را پس از شستشو از دست نمي دهند، محلي براي رشد ذرات ريز ميکروسکوپي و باکتري روي آنها باقي   نمي ماند. به همين دليل از اين پوشش در آشپزخانه، کانتر بيمارستان و آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و صنايع غذايي، رستوران ها، ميزهاي اداري، دکور فروشگاه ، کابينت سرويس بهداشتي و... مي توان به راحتي استفاده کرد.

از ديگر ويژگي هاي اين محصول شکل پذيري آن است که اين قابليت باعث مي شود اين پوشش دقيقا بر اساس محل مورد استفاده طراحي و ساخته شود و زيبايي محيط اطراف خود را دو چندان کند.

قابل ذکر است در صورت نياز اين سطوح به راحتي تعمير شده و اين امکان وجود دارد که هر چند سال يکبار پوليش خورده و کليه سطوح آن کاملا براق و صيقلي شوند.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
جلوه راه پله گرد در دکوراسیون داخلی منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹, ۱۲:۱۴ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان