انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#16
هر فردی دوست دارد از دکوراسیون مدرن و امروزی در طراحی داخلی منزل خود بهره ببرد پس بهتر است باشیوه های دکوراسیون داخلی منزل به شیوه لوکس و مدرن آشنا باشیم. فرقي نمي کند کجاي دنيا زندگي مي کنيد و يا از چه سطح و طبقه ي اجتماعي هستيد بيشتر ما دوست داريم با دکوراسيون با کمترين هزينه اما لوکس و گران بها داشته باشيم! شايد در نگاه اول اين موضوع کمي دور ذهن و غير منطقي به نظر برسد اما گاهي مي توان با کمترين هزينه و تغييرات جزيي فضاي پيرامون خود را تبديل به فضايي لوکس و گران بها کنيم. به همين منظور این مطلب امروز ترفند هاي ساده و مقرون به صرفه اي براي شما در نظر گرفته است با ما همراه باشيد.
رنگ آميزي و تغيير رنگ لوازم، ارزانترين روش ممکن براي ايجاد تنوع در دکوراسيون مي باشد. رنگ کردن، ساده‌ترين روش تغيير حالت يک اتاق است. ضمن اينکه خود شما هم مي توانيد آن را انجام دهيد. براي دکوراسيون تلفيقي سه رنگ اصلي انتخاب کنيد.

مي توان از رنگ هاي متضاد استفاده کرد يا رنگ هايي را به کار برد که با يکديگر هماهنگي داشته باشند. اگر طرفدار کنتراست يا تضاد در دکوراسيون تلفيقي خانه هستيد بايد از رنگ هاي متضاد استفاده کنيد و اگر تمايل به ايجاد هارموني در دکوراسيون داريد، بايد از رنگ هاي مکمل استفاده کنيد. کنار گذاشتن رنگ سفيد و انتخاب رنگ‌هاي قوي‌تر مانند قرمز تيره، قهوه‌اي پررنگ و طوسي به مدرن کردن دکوراسيون شما کمک ميکند. رنگ‌هاي روشن‌تر اتاق را بزرگ‌تر نشان مي‌دهد و رنگ‌هاي تيره‌تر ديوارها را نزديک‌تر نشان مي‌دهد. از رنگ زرد استفاده کنيد، زرد جزو رنگ‌هايي است که فضا را زنده مي‌کند. معمولا رنگ‌هاي آبي روشن، بنفش، سبز، صورتي و نارنجي جسم و روح شما را آرامش‌ مي‌دهند. انتخاب رنگ سفيد، ظاهري مدرن به آشپزخانه شما مي‌دهد.

کفپوش چوبي يکي از مواردي است که در لوکس بودن فضاي شما تاثير به سزايي دارد. کفپوش هاي چوبي معمولا هزينه ي بالايي دارند اما شما مي توانيد به جاي چوب طبيهي از کفپوش هاي طرح چوبي و يا کفپوش هاي لمينيتي موجود در بازار استفاده کنيد که ظاهر منحصر به فردي به فضاي شما خواهد بخشيد.

نيازي نيست براي تغيير ظاهر دکوراسيون خود مبلمان خود را عوض کنيد، کافي است پارچه ي رو مبلي خود را از ميان رنگ و طرح هاي لوکس انتخاب کنيد و به سادگي ظاهر دکوراسيون خود را تغيير دهيد.

همان طور که گفتم نيازي نيست براي تغيير ظاهر دکوراسيون خود مبل خود را عوض کنيد کافي است به جاي آن کوسن هاي خود را تعويض کنيد و يا حتي کوسن هاي بزرگ به آن اضافه کنيد با اين کار ظاهري خاص به فضاي خود خواهيد بخشيد.

براي مدرن کردن اتاق ها، مي توانيد با استفاده از هنر عکاسي و تبديل عکس ها به تابلوهايي به اندازه يکي از ديوارهاي اتاق يا بخشي از آن، مي تواند فضا را بسيار زيبا کند.

از ديگر کارهايي که ميتوان بر روي ديوارها انجام داد اين است که با استفاده از از سنگ، چوب يا پارچه يا يک کاغذ ديواري با طرحي خاص و يا پتينه فضاي اتاقتان را به شکل مدرن بياراييد.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
دکوراسیون داخلی منزل به شیوه لوکس و مدرن - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹, ۱۲:۱۴ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان