انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی شیک و زیبا

طراحی شیک و زیبا

#12
طراحی دکوراسیون به شیوه صحیح و اصولی تاثیر زیادی در بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک دارد. در اینجا با نکاتی برای طراحی دکوراسیون برای بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک آشنا می شوید. آشپزخانه ها از جمله فضاهايي در دکوراسيون منزل هستند که حتي اگر کوچک باشند، خوشبختانه با ترفند هاي دکوراسيون و تجهيزات متنوعي که اکنون در بازار موجود است، مي توان آن ها را به راحتي مجهز کرد و با کمبود فضا مواجه نشد. از طرف ديگر بزرگ تر نشان دادن آن ها از نظر بصري نيز موضوع مهمي است.
رنگ هاي روشن مخصوصا سفيد مي تواند کمک بزرگي به خواسته شما نمايد. استفاده از رنگ سفيد در دکوراسيون آشپزخانه کوچک شما آن را به مکاني بزرگتر و شادتر تيديل مي نمايد. لطفا به عکس زير توجه نماييد به نظر شما اين آشپزخانه يک آشپزخانه کوچک و دلگير است؟ در اين طراحي که با رنگ سفيد انجام گرفته است نکات بسيار مثبتي به چشم مي خورد.
رنگ سفيد در کنار نور پردازي مناسب و استفاده به جا از ميز بار(با قرار دادن يک تخته چوب ساده روي اوپن آشپزخانه) که آشپزخانه را از ميز نهارخوري بي نياز کرده است. برقراري ارتباط با محيط بيروني آشپزخانه و استفاده مناسب از فضاهاي داخل کابينت ها و اوپن براي جابه جايي لوازم مختلف از ويژگي هاي مثبت در طراحي دکوراسيون آشپزخانه کوچک است که آن را بسيار مناسب و ايده آل نموده است.
درست مانند شلف هاي باز، درب هاي شيشه اي کابينت به بزرگ تر به نظر رسيدن آشپزخانه هاي کوچک کمک بسياري مي کنند. مزيت اين کابينت ها نسبت به شلف هاي باز، اين است که لوازم داخل شان را از خاک گرفتن و چربي گرفتن حفظ مي کنند. فقط بايد به نظم وسايل درون آن ها توجه داشته باشيد تا ظاهر آشفته اي به وجود نياورند. مزيت ديگر کابينت ها با درب شيشه اي، ديدن اشياي درون آن ها است.
با محيط اطراف آشپزخانه ارتباط برقرار نماييد. هيچ چيز به اندازه برقراري ارتباط با محيط اطراف آشپزخانه عملا آشپزخانه شما را بزرگتر نمي نمايد. پس از برقراري ارتباط با محيط اطراف آشپزخانه غافل نشويد. شما مي توانيد با قرار دادن يک ميز بار و يا استفاده از اوپن آشپزخانه به عنوان ميز غذاخوري ارتباط را با محيط پيرامون آشپزخانه کوچک خود بر قرار نماييد.
در مقابل اشتياق خود به دکور کردن آشپزخانه تان با عناصر شلوغ و متنوع مقاومت کنيد زيرا اين عناصر فضا را از نظر بصري سنگين کرده و کوچک تر نشان مي دهند. در عوض از تجهيزاتي با خطوط صاف و ساده که از نظر بصري سبک به نظر مي رسند و فضاي زيادي از کف را اشغال نمي کنند، استفاده نماييد.
منتو دکوریشن مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی  می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹, ۱۰:۵۴ ق.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹, ۰۱:۲۹ ب.ظ
طراحی دکوراسیون برای بزرگتر جلوه دادن آشپزخانه کوچک - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵, ۰۱:۵۲ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط rasamweb - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶, ۰۳:۵۱ ب.ظ
نحوه طراحی دکوراسیون داخلی رستوران - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰, ۰۱:۳۶ ب.ظ
دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱, ۰۱:۴۷ ب.ظ
نورپردازی آشپزخانه و اتاق خواب - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵, ۱۲:۰۷ ب.ظ
دکوراسیون شیک آشپزخانه - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹, ۱۲:۴۵ ب.ظ
اصول تمیز کردن دیوارهای منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰, ۱۲:۱۳ ب.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳, ۱۲:۲۴ ب.ظ
نکات طلایی در مورد تمیز کردن لوستر - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹, ۰۱:۰۱ ب.ظ
نقش نورپردازی در دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰, ۰۲:۰۵ ب.ظ
طراحی بسیار زیبای فضای حیاط - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱, ۱۱:۰۴ ق.ظ
میز تلفن در طراحی دکوراسیون منزل - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲, ۰۱:۲۸ ب.ظ
RE: طراحی شیک و زیبا - توسط decoration - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰, ۱۱:۵۹ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان