انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جوانب مثبت و منفی طراحی مینیمال:

جوانب مثبت و منفی طراحی مینیمال:

#1
بازایابی و طراحی وب سایت به طور کامل روی مشتریان متمرکز شده است ، به همین خاطر باید از نیاز مخاطبین درک صحیحی به دست آورید تا بتوانید بهترین خدمات را در اختیار آن ها قرار دهید. قبل از هر کاری ابتدا درباره مناسب ترین روند در برآورده سازی نیازهای مشتریان خود تحقیق به عمل بیاورید. یکی از روندهای مهم و کاربردی ، طراحی مینیمالیستی می باشد.

نیازهای اساسی :

اگر قصد در طراحی و ساخت سایت دارید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از متن ها ، برنامه ها و گزینه های اضافی برای تقویت سایت باید حذف شوند و تنها عناصری که وجود آن ها ضروری است و بدون آن ها سایت تکمیل نمی شود ، باقی بمانند. تصمیم گیری درباره ملزومات وظیفه شما می باشد و می بایست از قطعاتی در طراحی سایت استفاده نمایید که حتی بدون هیچ اثر تزیینی در سایت ، باز هم باعث جذب مشتری شوند. ( افزایش مخاطب تاثیری مثبت در بهینه سازی سایت و سئو سایت دارد. )

طراحی مدرن :

تصور کنید در حال طراحی وب سایت برای یک نام تجاری بزرگ هستید ، احتمالا می پندارید راه حل مناسب استفاده از تعداد زیادی تصویر و فیلم است. اما این نوع طراحی مورد علاقه مخاطبین نیست. در مورد اهداف خود و مخاطبینتان تفکر کنید و راجع به طرح مناسب تصمیم بگیرید. سپس اهداف و طرح خود را با طراحان متخصص به اشتراک بگذارید تا بهترین ایده را در اختیار شما قرار دهند.
توصیه می کنیم از طراحی مینیمالیستی در تجارت الکترونیک استفاده کنید زیرا زمانی که شخص در تلاش برای خرید آنلاین است به دنبال سایتی با بارگذاری سریع می گردد. ( فروشندگان آنلاین به طور میانگین 4 تا 10 مشتری خود را به علت سرعت پایین بارگذاری ازدست می دهند. ) علاوه بر این سایت های مینیمالیستی پیچیده و حرفه ای به نظر می رسند و این مزیتی است که باعث همکاری بیشتر مخاطبین و بهبود در سئو وب سایت شما می شود.

مزایای استفاده از طراحی مینیمالیستی :

این نوع از طراحی شیک و جذاب به نظر می رسد. کاربران در تشخیص یک وب سایت خوب ، زیبایی شناسی را در بالاترین مکان لیست اولویت های خود قرار می دهند. در طراحی مینیمال وقتی کاربر وارد سایت می شود احساس آشنایی کرده و می داند هر عنصر در کجای سایت واقع شده است. طراحی مینیمال اولین گام در برقراری ارتباط موفق با کاربران است. به طور کل می توان بیان کرد استفاده از طرح های ساده مینیمالیستی نسبت به طرح هایی با جزئیات رنگارنگ ، تاثیر بهتر و بیشتری در جلب مخاطب دارند.

معایب استفاده از طراحی مینیمالیستی :

ممکن است فکر کنید داشتن طراحی وب سایت مینیمالیسی ساده است اما حقیقت این است که طراحی مینیمالیستی هم به اندازه طراحی یک سایت معمولی نیاز به زمان دارد ، به همین دلیل برای تمامی وب سایت ها مناسب نمی باشد. ( به خصوص برای کسانی که می خواهند در زمان و هزینه صرف جویی نمایند. )
وقتی از طراحی مینیمال استفاده می کنید، حتی اشتباه های کوچک نیز می توانند شهرت شما را تحت تاثیر قرار دهند. با شناخته شدن وب سایتتان به عنوان مینیمال ، خود را در معرض چشم منتقید قرار می دهید و ممکن است با کوچک ترین اشتباه شاهد انتقاد تند آن ها باشید. هم چنین در حالی که در تلاش برای حذف مسائل غیر ضروری هستید در معرض خطر از دست رفتن برخی از مسائل ضروری نیز می باشید. استفاده از مینیمال می تواند باعث ارزان و نا تمام به نظر رسیدن سایت شما شود. همه می دانیم این نکته چه تاثیری بر شهرت ، سئو و شما خواهد داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان