انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آبنمای شناور

آبنمای شناور

#1
آبنما های شناور RSP برای نیازها و سلیقه های مختلف طراحی و ساخته شده اند. و در فضاهای آبی گوناگون با عمق بیشتر از یک متر قابل استفاده اند. و می توانند منظره دریاچه طبیعی یا مصنوعی شما را جذاب و دیدنی کنند.برای نورپردازی هر چه بهتر و پخش یکنواخت نور، چراغ ها در مناسب ترین جا قرار گرفته اند.رای پمپ یک پوسته ی سخت از جنس استیل استینلس طراحی شده که هم از پمپ محافظت می کند  و هم فیلتری است برای جلوگیری از ورود برگ ها و موجودات زنده کوچک.یک لنگر نیز برای آن طراحی شده تا آبنما در جای خود ثابت بماند و از حرکت آن توسط باد یا موج جلوگیری کند.
روی آبنمای شناور میتوان مجموعه ای از نازل های مختلف را نصب نمود تا سلایق مختلف را پوشش دهد. همچنین میتوانید به جای نازل از حلقه های فواره بر روی آن استفاده کنید تا یک آبنمای کامل را روی دریاچه ی خود ببینید و لذت ببرید و یا میتوانید تعداد از این آبنماهای شناور  بصورت موزیکال سفارش دهید و کنار هم نصب کنید تا از شنیدن موسیقی و  دیدن رقص آب همگام با موسیقی، روی دریاچه، لذت مضاعف ببرید.
به صورت پیش فرض تمامی مدل های آبنمای شناور مجهز به چراغ های RGB با درجه حفاظت IP68 میباشند، ولی شما میتوانید رنگ چراغ های آبنمای خود را سفید یخی یا سفید گرم انتخاب کنید. ویا در صورتی که تعدادی از این آبنماها را کنار هم در یک دریاچه قرار دادید می توانید از نرم افزار و سخت افزار DMX برای چراغ های آن ها استفاده کنید تا یک رنگین کمان کامل را روی دریاچه، ببینید و لذت ببرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان