انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آبنما سنگی برای تزیین دکوراسیون خارجی خانه و منزل

آبنما سنگی برای تزیین دکوراسیون خارجی خانه و منزل

#1
 برای دیزاین و تزیین دکوراسیون خارجی مثل حیاط خانه های ویلایی و یا برای تزیین فضای سبز باغ ها از آبنماهای سنگی استفاده کنید و با این تزیینات سنگی دکوراسیون خارجی خانه و منزل خود را زیبا و جذاب جلوه دهید.
این آبنماها در واقع ورژن جدید و مدرن همان حوضچه های قدیمی مجسمه ای شکل هستند که در حیاط خانه های قدیمی می دیدیم. اکثر این مدل آبنماها یک حوضچه کوچک در بخش پایینی خود دارند که با آب پر میشود و با پمپ برقی آب از پایین آبنما به بالای آبنما پمپاژ میشود و همین سرازیر شدن آب از بالا به پایین و صدای شرشر آب، یاد و خاطره طبیعت زیبای کوهستان و آبشار را در ذهن بیننده تداعی میکند. در ادامه توجه شما را به چند مدل آبنمای سنگی جلب می کنیم که برای تزیین فضای باز خانه های ویلایی از آنها استفاده شده است.
 
پاسخ

آبنما سنگی برای تزیین دکوراسیون خارجی خانه و منزل

#2
آبنما
آبنما سازه ای است که در محیط درونی یا بیرونی ساختمان،پارک،مکان های تفریحی و … اجرا می شود و در آن برای آب نوعی حرکت پیش بینی می شود تا صدای ناشی از آب و حرکت زیبای آن حال و هوای فضا و محیط را تغییر دهد.و فضایی آرام بخش و طبیعی ایجاد کند. آبنماها معمولا دارای سیکل بسته آب هستند و مصرف آب در آنها فقط در حد تبخیر شدن است. آبنما ها نسبت به ابعاد فضا , محیط و سلیقه افراد با اشکال و مواد مختلف ساخته ، طراحی و نصب می شود.
[عکس: %D8%A2%D8%A8%D9%86%D9%85%D8%A7.jpg]

روف گاردن

روف گاردن یا بام سبز یا پشت بام سبزبه مجموعه *ازعملیاتی گفته می*شود که شامل محوطه *سازی ، فضای سبز و المان*های همراه اتلاق می*شود که برروی سقف ساختمان*های مختلف ایجاد می*شود واین فضا دربرخی موارد با زمین (سقف) هم*سطح بوده وگاهی اختلاف سطح دارد و دارای مراحل مختلف ساختن است

1- طراحی اولیه وثانویه وتکمیلی روف گاردن 2- برآورد ریالی (مالی) 3- روش اجرای طرح درسطح پشت بام

4- محوطه* سازی با استفاده از مواد و مصالح استاندارد و سبک مخصوص روف گاردن (مانند سیمان,آجر-سنگ و…)

5- ایزوله لاسیون روف گاردن 6- ایجاد زه*کش و فیلتر و لایه* بندی سطح زیرین 7- خاک مناسب مخصوص روف گاردن

8- طراحی و کاشت گیاهان مخصوص روف گاردن 7- آبیاری اتوماتیک یا دستی 8- درصورت لزوم نورپردازی 9- آلاچیق 10- باربیکیو 11– آبنما
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان