انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما

استفاده از شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شما

#1
شیشه رنگی های بین کابینت را میتوان در رنگ های گوناگون به کار برد که توانایی سکوریت شدن و ضد حرارت شدن را برخوردار هستند و حتی حرارت شعله مستقیم را تا 600درجه سانتیگراد تحمل می نمایند. 

     


همینطور میتوان همه جاسازی ها را که شامل محل کلید و پریز لوله گاز و سایر موردها می شود را بر روی شیشه رنگی ها معین و پیاده سازی نمود و بعد همه اکسسوری ها را روی شیشه رنگی تعبیه نمود.
شیشه رنگی ها دارای گستره وسیعی هستند که براساس سفارش مشتری می توان نمونه های آن را تهیه و تعبیه نمود.

شیشه رنگی دکوراتیو آشپزخانه با گستره رنگی زیاد توانایی سکوریت شدن و تحمل گرما و حرارت و شعله مستقیم را دارا هستند.

شما قادر هستید از رنگ ها به صورت ترکیبی نیز بهره بگیرید، به عنوان مثال رنگ کابینت های پائین غالبا تیره تر نظیر خاکستری و رنگ کابینت های بالا روشن تر نظیر سفید در نظر گرفته شود.

رنگ سفید به خاطر اینکه نور را به خوبی می تاباند، رنگ جذابی در کابینت آشپزخانه می باشد. افزون بر ین سفید رنگ تمیز و ساده  ای می باشد. البته در گزینش این رنگ بایست بیشتر دقت به خرج داد، به این خاطر که اگر سفید خوش رنگی را انتخاب نکنید کابینت ها خوب به نظر نمی آیند.

 خصوصیات پراهمیت شیشه رنگی دکوراتیو آشپزخانه


شیشه رنگی های دکوراتیو در حال حاضر  در طرح ها، رنگ ها، شکل ها و ابعاد گوناگونی تولید و به بازار ارائه می گردند.
اصلی ترین خصیصه هایی که بایست در گزینش این گروه از شیشه رنگی ها به آن دقت کنید، عبارتند از:
سبک بودن شیشه رنگی های دکوراتیو که این شیشه ها را برای به کارگیری در کف، سقف، کابینت، کمد، دیوارپوش و غیره مناسب می نماید.
بهره گیری از رنگ های ضد خش در ساخت آنها.
استحکام این شیشه رنگی ها در مقابل حرارت و رطوبت و همینطور  توانایی آنها برای مانع شدن از نفوذ رطوبت به دیوارها و بقیه محیط ها.
توانایی تعبیه راحت آنها به ویژه اگر قرار باشد، شیشه رنگی ها را به موادی نظیر چوب، آلومینیوم و استیل نصب نمایید.

 

بهره گیری از نمونه های کابینت شیشه رنگی در دکوراسیون آشپزخانه به چند علت مهم خیلی بهتر و جذاب تر است. اصلی ترین علت اثرگذاری فوق العاده آنها در بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه می باشد که در خانه های کوچک برتری مهمی شمرده می شود. هر چند این کابینت ها به خودی خود زیبا می باشند ولی زیبایی آنها وابسته به طرح و شکل کابینت ها دارد ولی کابینت های شیشه رنگی برتری های بسیاری دارند به ویژه هنگامی که در آشپزخانه به کار می روند.

 در کنار بهتر بودن این کابینت ها برای حفظ و نگهداری وسیله های آشپزخانه، به شما این فرصت را می دهند تا وسیله های زیبای آشپزی تان را به نمایش بگذارید. افزون بر این از آنجایی که شما خواهید توانست وسیله ها و ابزارهای آشپزخانه تان را از میان شیشه رنگی های کابینت مشاهده نمایید، بهتر می توانید به منظور نگهداری و چینش آنها تصمیم بگیرید.

کابینت های شیشه رنگی در نمونه های خیلی زیادی ساخته می شوند و به خاطر طراحی و تولید آسان آنها، خیلی از اشخاص می توانند کابینت های آشپزخانه شان را به نمونه های شیشه رنگی تبدیل نمایند. حتی در بخش جزیره آشپزخانه هم شما قادرید از کابینت های شیشه رنگی بهره بگیرید. ولی یکی از برتری های اصلی کابینت های شیشه رنگی کمک به بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه می باشد. کابینت ها شیشه رنگی به روشن کردن آشپزخانه کمک خوبی می نمایند و در آن احساسی از بزرگی و فراخی پدید می آورند که برای آشپزخانه کوچک می تواند یک مزیت پراهمیت شمرده شود.

شیشه رنگی هایی که در این کابینت ها استفاده می شود در مدل های گوناگونی ساخته می شوند تا تنوع وسیعی از ذایقه ها پوشش داده شود. از شیشه رنگی کدر و مات گرفته تا شیشه رنگی های شفاف در طرح ها ساده و شکل دار بروی در کابینت ها تعبیه می گردند تا هر کابینتی زیبایی خاص خود را داشته باشند.  البته اکثر کابینت ها شیشه رنگی از طرح های بدون فریم بهره می گیرند. طرحی که در آن شیشه درب کابینت بوسیله فریمی چوبی احاطه شده  و هر کابینتی با شیشه رنگی ایی یک تکه سراسری می گردد، با این طرح هر کابینتی به آسانیاز بقیه کابینت ها جدا می گردد.

   

   

     
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان