انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار شما

انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب برای کسب و کار شما

#1
   


تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی در دسترس شرکتها قراردارد تا بتوانند با استفاده از این شبکه های اجتماعی کسب وکارشان را ارتقا دهند. هرکدام از این سایتها و شبکه های اجتماعی ویژگی های منحصر به فردی دارد که می توانند به طرق مختلفی به کسب و کارها کمک کنند. کلید موفقیت این است که از میان آنها مناسب ترین ها را انتخاب کرده و سپس استراتژی درستی را در اینگونه پلتفورم ها به کار ببرید.


برای انتخاب بهترین کانال ها برای کسب و کارتان، ما دو مولفه را با هم ترکیب می کنیم، شبکه های اجتماعی که مخاطبان هدف را در خود جای می دهند و همچنین شبکه های اجتماعی که از اهداف شما حمایت و پشتیبانی می کنند..

برای مثال تصور کنید که مخاطبان شما زنانی هستند که در آمدی بالا دارند و سایت شما یک سایت فروش است و هدف شما این است که مردم را به سمت وب سایتتان بکشانید. برای این منظور بهترین روش داشتن یک وبلاگ است و همچنین استفاده از فیسبوک توصیه میشود. دلیل این توصیه این است که :

وبلاگها قادرند دو تا سه برابر بیشتر ترافیک برای سایتتان به دست بیاورند نسبت به اینکه بخواهید منحصرا از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و با داشتن وبلاگ می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید..

جنسیت غالب در فیسبوک خانم ها هستند و مملو از کاربرانی است که درآمد بالایی دارند.

مدیران فیسبوک می توانند با استفاده از گزینه های تبلیغاتی مشخص و کم هزینه به راحتی به مخاطبان مورد هدفشان دست یابند.

در این مثال به صورت مختصر مدلی ارائه شد تا متوجه شوید چگونه می توان اهداف و مخاطبان را با هم ترکیب کرد و یک تصویر کلی از این فرآیند درذهن داشته باشید.

البته باید در قبال شبکه های اجتماعی رویکردی محتاطانه در پیش گرفت . به همین دلیل دانش اینکه کجا باید زمانتان را خرج کنید بسیار مهم است، بهتر است به جای اینکه ۵ یا ۶ مورد از شبکه های اجتماعی مختلف را انتخاب کرده و در آنها فعالیت خود را شروع کنید ابتدا کانالهای کلیدی را انتخاب کرده و در آن چند ماه فعالیت خود را شروع کنید. توجه داشته باشید که اگر سایت اجتماعی هدف مورد نظر شما را تامین نمی کند چرا باید در آن فعالیت کرد ؟.
برگرفته از سایت
www.minikar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان