انجمن سایت کلیدستان



در قبال یک اظهارنظرمنفی برای کسب و کارتان چه اقداماتی میتوانید داشته باشید؟زمان کنونی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: minikar
آخرین ارسال: minikar
پاسخ 1
بازدید 35

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در قبال یک اظهارنظرمنفی برای کسب و کارتان چه اقداماتی میتوانید داشته باشید؟

در قبال یک اظهارنظرمنفی برای کسب و کارتان چه اقداماتی میتوانید داشته باشید؟

#1
کسب و کارتان اظهارنظرمنفی در گوگل دریافت کرده است ؟ آیا نگران هستید که این موضوع به اعتبار اینترنتی سایتتان صدمه ای وارد کند ؟


موارد بسیاری است که می خواهند آسیب های احتمالی یک اظهارنظرمنفی در گوگل را برطرف کنند ، متاسفانه کار چندانی برای اصلاح آن نمی توان انجام داد.

اولین و حتی مهمترین قدم این است که چه اظهارنظرمنفی در گوگل ساختگی و جعلی باشد یا خیر به آن پاسخ دهید. یک پاسخ نه ستاره های بازبینی گوگلتان راافزایش می دهد و نه موجب می شود که آن اظهار نظر از بین برود، بلکه تنها موجب می شود که مردم زمانی را برای خواندن پاسخ شما بگذارند . این نشان دهنده آن خواهد بود که شما به این موضوع اهمیت می دهید. البته بهتر است بدون توجه به اصل و ذات شکایت به آن پاسخ داده و به صورت عمومی آن را تصدیق کرده و قدردانی کنید.

سپس تلاش کنید که به صورت آفلاین مکامله ای با وی داشته باشید. گاهی اظهار نظر منفی در گوگل از طرف کارمندان ناراضی تان صورت میگیرد که می تواند باعث شود تا کارمندان احتمالی آینده مجدد در مورد کارکردن با شرکت شما فکر کنند..

مدیریت اینگونه موفعیتها به اندازه شرکت و ساختار آن بستگی دارد. اینکه بتوانید شخصی را که اظهارنظرمنفی داده است را به صورت محرمانه متقاعد و راضی کنید، بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر به شما پیشنهاد میشود که پاسختان را در عین مرتبط بودن، مبهم و سربسته نگه دارید. این امکان وجود دارد که آن شخص دیگر به کامت شما پاسخی ندهند ولی مطمئنا اگر پاسخ داد نباید در یک نزاع اینترنتی و آنلاین درگیر شوید. اما اثر و نشانه های دیجیتالی پاسخ شما باقی خواهد ماند. مطمئن شوید آن چیزی را می گویید که می خواهید مردم به هنگام فکر کردن به شرکتتان آن را به خاطر بیاورند...

راهکار دیگر این است که از مشتریان راضی بخواهید که اظهارنظر مثبت بدهند. این امر می تواند توجه مردم را از آن نظرمنفی منحرف کند. این مورد می تواند مناسب و معقول باشد به شرط اینکه زیاده روی نشود.

حقیقت آن است که اگرچه این احتمال وجود دارد که یک کسب و کار میزان ارزش واقعی اظهارنظرمنفی و یا مثبت را نداند اما همواره می تواند میزان رضایت مشتریان کنونی اش را بسنجد. در واقع این موضوع باید به نحوه عملکرد شرکت وارد شود. بدون توجه به اینکه آن کسب و کار چه میزان از اعتبار اینترنتی و آنلاینش می تواند سود ببرد.
برگرفته از سایت
http://www.minikar.com
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)