انجمن سایت کلیدستان



شبکه های اجتماعی ،رهاوردی سریع و پرسود در دنیای تجارتزمان کنونی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: minikar
آخرین ارسال: minikar
پاسخ 1
بازدید 39

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شبکه های اجتماعی ،رهاوردی سریع و پرسود در دنیای تجارت

شبکه های اجتماعی ،رهاوردی سریع و پرسود در دنیای تجارت

#1
شبکه های اجتماعی ،رهاوردی سریع و پرسود در دنیای تجارت

این روزها شبکه های اجتماعی جزئی جدا نشدنی از دنیای ما شده اند ،به طور معمول هر فرد در طول شبانه روز دو ساعت از وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کند ،رایگان بودن ،در دسترس بودن و آسان بودن استفاده از این شبکه های اجتماعی ،ابزاری هیجان انگیز برای هر کسب و کاری است .دنیای مجازی ای که اکنون بر زمین حکمفرما شده است تبدیل به مزرعه ای شده است که در آن اطلاعات کاشت وداشت و برداشت می شود و کاربران از هرجای کره زمین که باشند می توانند با یک اتصال اینترنیتی و یک حساب کاربری به دنیایی از امکانات دسترسی پیدا کنند..

ولی چگونه می توان از این شبکه های اجتماعی یا حتی کلا فضای مجازی در راه بهره برداری های تبلیغاتی و تجاری استفاده کرد؟

اگر کسب و کاری دارید مثلا محصولی تولید می کنید یا خدماتی ارائه می دهید داشتن یک سایت بهترین پشتوانه برای تضمین شناخته ماندن است چون موتورهای جستجوگر نام شرکت شما را ثبت خواهند کرد و با جستجوی کلیدواژه ی کاربردی محصول یا خدماتتان سایت شما در فهرست جستجوی این صفحه خواهد آمد (البته بدون توجه به رتبه بندی سایت شما در فهرست گوگل)

دیگر این روزها نمی توان هیچ کسب و کاری را بدون داشتن سایت یا شبکه ی اجتماعی تصور کرد ،با گسترش حیطه ی کار کسب و کار ها از شهر ها به کشورها و تجارت بدون مرزی ،عدم استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی و اطلاع رسانی غیر ممک به نظر می آید گرچه پیش بینی می شود تا بیست سال آینده شغل ویزیتوری کاملاً حذف شود و مردم با استفاده از اینترنیت محصول و یا خدمات درخواستی خود را سفارش دهند..

جدای از این حتی این روزها خود سایت هم می تواند منبع درآمد باشد بسته به هر مطلبی که انتشار می دهد با به روز نگه داشتن سایت با محتوای جالب و غنی سایت می تواند پربازدید بماند و از سایتهای دیگر برای تبلیغات و همکاری پشتیبانی دریافت کند .

در این حالت شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان عضله های قوی سایت به کمکش بیایند و با فعالیت در شبکه های اجتماعی و جذب مخاطب ،کاربران را به طرف سایت بکشانند.شبکه های اجتماعی با ابزارهای گزینشی تعامل میان کاربران و صاحبان سایتها و کسب و کارهای دیگر و همچنین دریافت پیشنهادات کاری می توانند سریعتر به رشد کسب و کار کمک کنند.

شبکه های اجتماعی انحصاری نیستند و یا مانعی برای جذب کاربر وجود ندارند ،و با ابزارهایی مانند ویدئو و عکسها می توانند به معرفی هر چه بیشتر سایت بپردازند .در شبکه های اجتماعی می توان به هرصورت با کاربران در تعامل بود و مسیر فکری آنها را شناسایی کرد و برای تغییر یا اصلاح روند پروسه ی کار با پیش بینی سلیقه های آنان استفاده کرد ،مثلا نظر کاربران را در محصول جدید ،طراحی یا رنگ آن دانست یا حتی با تعقیب صفحات رقیب فهمید چگونه می توان بر آنها غلبه کرد..

پس نمی توان شبکه های اجتماعی را در معادلات امروزه ی تجارت دست کم گرفت .چیزی که باعث میشود در بین همه ی اینها شبکه های اجتماعی بی همتا باشند قدرتی است که در بازنشر اطلاعات دارند و اینکه می توان مطلبی را در شبکه های اجتماعی بارها و بارها نشر کرد بدون اینکه خودمان مستقیما در آن دخالتی داشته باشیم فقط لازم است سعی کنیم مطلب را باب میل کاربران قرار دهیم .

شاید شبکه های اجتماعی در آغاز برای به وجود آوردن دوستی ها و آسان کردن ارتباط به وجود آمده باشند ولی امروز ارتباطی تنگاتنگ با دنیای تجارت دارند،و تنها واهمه ای که می تواند سر راه تجارتهای امروزی باشد این است که چگونه کاربر را به سمت خویش راغب کنند ،همان چیزی که به قدرت تسلط بر افکار نامیده می شود .و این همان ابرکلید موفقیت در تجارت است .
برگرفته از سایت
http://www.minikar.com
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)