انجمن سایت کلیدستان



شبکه های اجتماعی و نقش آنها در بازاریابی و فروشزمان کنونی: ۱۳۹۵/۰۹/۱۶، ۰۵:۱۷ ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: minikar
آخرین ارسال: minikar
پاسخ 1
بازدید 61

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شبکه های اجتماعی و نقش آنها در بازاریابی و فروش

شبکه های اجتماعی و نقش آنها در بازاریابی و فروش

#1
دهکده جهانی بدون مرز همه آدمها را در هر گوشه جهان کنار هم آورده است.این گردهمایی خارج از تصور، روش های متعددی را برای ارتباط سریعتر و سهل تر انسانها فراهم ساخته و هرروز بر تنوع آن افزوده می شود .بطور کلی همه انسانها در اینترنت به شیوه های مختلف با یکدیگر ارتباط دارند. چت،فیس بوک تویتر ،انجمن هاو غیره ، به این شیوه های ارتباطی شبکه های اجتماعی اطلاق می شود.

هر اتفاق در هر گوشه از جهان در کسری از ثانیه را در دسترس همه قرار می دهند . ارتباط در این شبکه های اجتماعی  ارتباطی دو طرفه می باشد.علاوه بر تبادل افکار و عقاید،این شبکه های اجتماعی بستری بسیار مناسب برای معرفی فعالیت های تولید ی و اقتصادی را فراهم ساخته است. تولید کنند گان،فروشند گان و خریداران خواسته و ناخواسته با یکی از این شبکه های اجتماعی سرو کار خواهند داشت.تبلیغات و بازار یابی هدفمند در شبکه های اجتماعی بطور شگفت انگیزی رو به رشد و گسترش گردیده است. در نتیجه هر تولید کننده و فروشنده موفق و آینده نگر می بایست بخش اعظمی ازبازار یابی و تبلیغات را بسوی شبکه های اجتماعی معطوف نماید تا در عرصه رقابت پیشتاز باشد.

برگرفته از سایت
http://www.minikar.com
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)