انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه یک وبلاگ پربازدید داشته باشیم ؟

چگونه یک وبلاگ پربازدید داشته باشیم ؟

#1
داشتن یک وبلاگ پربازدید بستگی  به صدها عامل دارد، آنچه که در اینجا ذکر خواهد شد عوامل کلی و عمومی برای موفقیت وبلاگ شماست .

سعی کنید از کپی کردن مطالب از سایت ها و وبلاگ ها پرهیز کنید یا حداقل مطالب را دستکاری کنید چون گوگل متوجه مطالب کپی شده میشود و امتیازی برای وبلاگتان در نظر نخواهد گرفت.

وبلاگ خودرا پشت سر هم بروز نکنید. به این صورت گوگل فرصت خواهد داشت تا مطالب را شناسایی کند، در غیر اینصورت بعصی از مطالب شناسایی نشده و زحمات شما بی ثمر میشود.

از جمله موارد مهمی که در بازدید وبلاگ تان بسیار مؤثراست به کارگیری مناسب کلمات کلیدی است. باید تیتر وبلاگ شما شامل کلمات که با موضوع وبلاگ مرتبط است باشد.

به طبقه بندی مطالب وبلاگ توجه کنید، سرویس های وبلاگ نویسی مختلف هر کدام امکانات متفاوتی را برای طبقه بندی نوشته‌ها در اختیار شما قرار می دهند که طبقه بندی بر اساس دسته های موضوعی و برچسب زنی دو تا از معروف ترین های آنهاست .

تبادل لينك كنید وبه وبلاگهاي ديگر برويد و به آنهايي كه موضوع وبلاگشان به موضوع وبلاگ شما نزديكتر است پيشنهاد تبادل لينك بدهيد در ضمن سعي كنيد با آنهايي تبادل لينك كنيدكه وضعيت وبلاگشان درحد وبلاگ شما يا بهتر است. لينك وبلاگتان را در هر سايت و هر جايي كه ميتوانيد ثبت كنيد .

وبلاگتان را سبك كنيد استفاده زياد از تصاوير و ساير عناصري كه وزن وبلاگ شما را افزايش ميدهند به سود شما نخواهدبود.

راههاي مختلفي براي ارتباط با خودتان قرار دهيدو به كابران اين امكان را بدهيد كه برايتان نظر بگذارند.

سعي كنيد وبلاگتان زنده و به روز به نظر برسدحتي اگر نميتوانيد زود به زود وبلاگتان را آپديت كنيد اين امكان وجود دارد كه به كاربران تلقين كنيد كه وبلاگتان كاملا به روز است مثلا ميتوانيد از كد ساعت و تاريخ استفاده نماييد ، مناسبتهاي مختلف را به بازديدكنندگان تبريك يا تسليت بگوييد.

كامنت گذاران دايمي وبلاگ خود را بشناسيد،  همراهان همیشگی شما كه براي شما وقت گذاشته اند لياقت اين را دارند كه برايشان وقت بگذاريد در ضمن اين ها كساني هستند كه هميشه شما را به ديگران توصيه ميكنند و براي شما و وبلاگتان ارزش قايلند.

عوامل فنی و حرفه ای در افزایش بازدید وبلاگ از سوی موتورهای جستجو را در نحوه طراحی سایت و چینش کلید واژه ها و معرفی به موتورهای جستجو و تبادل لینک و… را یاد بگیرید و اعمال نمایید.

گوگل را دریابید تنها ثبت در گوگل کافی نیست بلکه گوگل بعد از شناخت وبلاگ شما به مسایلی توجه میکند که باعث خواهد شد شما را در جایگاه بهتری از نتایج یافت شده قرار دهد از جمله قرار داشتن کلمات کلیدی جستجو شده در قسمتهایی مانند آدرس وبلاگ ، عنوان صفحه ،تگهای keywords و  description ،متن اصلی ، متن جایگزین عکسها و همچنین تعداد آنها نیز مهم است و شما باید سعی نمایید در وبلاگها دیگر هم با همین کلمات کلیدی به وبلاگ خود لینک دهید هر چه تعداد لینکهایی که در صفحات دیگر به وبلاگ شما داده میشود بیشتر باشد ارزش شما نزد گوگل بیشتر خواهد شد.

برگرفته از سایت
www.minikar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان