انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کسب و کار آنلاین | ۱۵ ایده ی عالی (قسمت سوم)

کسب و کار آنلاین | ۱۵ ایده ی عالی (قسمت سوم)

#1
در بخش سوم و آخر مقاله ی ۱۵ ایده ی عالی برای کسب و کار آنلاین می خواهیم شما را با پنج ایده ای که بیشتر از همه بر مهارتهای کلامی و فکری هستند استوار هستند، آشنا کنیم، مطمئنا اگر خودتان یا دوستانتان از این مهارتها بهره مند هستید می توانید با تکیه بر استعداد و توانایی هایتان یک کسب و کار آنلاین موفق برای خود بسازید . منتظر این نباشید یک شغل دفتری یا کارمندی برای شما فراهم شود خودتان می توانید دنیای خودتان را بر پایه ی  استعدادها و مهارتهایتان بسازید . بسیاری از کسب و کارهای موفق کشورهای پیشرفته برپایه و اساس همین فضای مجازی  ساخته شده اند  و امروزه اینترنت بستری مناسب برای کسب و کار  آنلاین فراهم آورده است

 

11- ویزیتوری اینترنتی :شما از طریق خرید یک اعتبار اسکایپ و داشتن یک سیستم و هدست می توانید کار ویزیتوری را برای شرکتهای مختلف قبول کنید،در اینگونه مشاغل مبلغ دستمزد شما به صورت پورسانتی به شما داده میشود با کمی تمرین بر روی مهارتهای کلامی تان  و همینطور استراتژی های فروش می توانید در بازه ی زمانی متوسطی به یک ویزیتور اینترنتی خوب بدل شوید که درآمد بالایی دارید ولی قبلش یادتان باشد که حتما قرارداد مناسبی با کارفرمایان خود ببندید . این کسب و کار آنلاین می تواند برای کسانی که علاقه ی زیادی به ریسک کردن دارند جالب باشد

۱۲- نویسنده ی کتاب شوید.

در هر شغلی که مهارت یا تخصص دارید و فکر می کنید چیزی می دانید که می توانید به دیگران یاد دهید درنگ نکنید بنویسید، البته در ایران به دلیل عدم وجود قوانین کپی رایت زیاد نمیتوان به داشتن در آمد در مورد این کار امیدی بست ولی در چند سال اخیر بعضی از نویسنده ها و مترجمین در آخر  کتاب یا ترجمه ی خود  که در فضای مجازی منتشر می کنند، مبادرت به گذاشتن شماره ی کارت یا حساب خود می کنند و از خوانندگانشان  می خواهند در صورتی که از کتاب راضی هستند هر مبلغی که دوست دارند به حسابشان واریز کنند، شاید باورتان نشود ولی مردم با دیدی باز به این موضوع نگاه می کنند و مبالغی را واریز می کنند تا زحمت این قبیل نویسندگان را جبران نمایند. این هم می تواند شروعی برای کسانی باشد که میخواهند دیده شوند یا وارد کسب و کار آنلاینی شوند شما می توانید با این کار با مخاطبین کتاب خود هم در ارتباط باشید فیسبوک و توئیتر مکانهای بسیار مناسب و بدون هزینه ای برای شما خواهند بود .

 

13- گرافیست اینترنتی :اگر مهارتهای گرافیکی  دارید  مثلا فتوشاپ می دانید یا کورل ،می توانید مطمئن شوید که درآمد خوبی خواهید داشت حتی نیازی هم به یک وبسایت یا چیزی شبیه این ندارید شما می توانید از طریق وبسایتهایی که کارسپاری می کنند سفارش گرفته و دستمزد خود را دریافت کنید.نمونه کارهای خود را در اینستاگرام و یا آپارات بذارید و سپس به متقاضیان خود لینک کارهایتان را بدهید.از این طریق می توانید مشتری جذب کنید و کم کم کسب و کار خویش را ایجاد کنید.

۱۴- آموزش آنلاین

در بخش آخر این مقاله میخواهیم به یک سری از مشاغل که بیشتر از طریق گفتار در راستای آموزش و پرورش  انجام می شود  بپردازیم.شما با افزایش مهارتهای تدریس خود  می توانید درآمد مطمئن و مناسبی داشته باشید ایده ی طرح این موضوع از جایی به ذهنم رسید که یک پروفایل در لینکدین دیدم که متعلق به یک مدرس زبان انگلیسی از کشور انگلیس بود .

او از طریق سایت لینکدین  به تمام اعضای در دسترسش پیام میداد و با معرفی خود و شرایط کارش، از تمام دنیا مشتری جذب میکرد . او به وسیله ی اسکایپ کلاسهای خود را برگزار میکرد و با ارتباط تصویری و صوتی مناسب یک تدریس عالی را به نمایش می گذاشت .جلسه ی اول تدریس او رایگان بود تا شاگردانش به تبحر و مهارت او در آموزش زبان انگلیسی پی ببرند و برای ثبت نام در کلاسهایش ترغیب شوند او تقریبا در ماه بین ۲۰ تا ۳۰ شاگرد  را از کشورهای مختلف  پوشش میداد و شاگردان برای هرجلسه مبلغ تعیین شده ای را به حسابش منتقل میکردند .

در ایران هم شما می توانید این کار را بکنید یکی از دوستان من میخواهد کارگاه فیلمنامه نویسی اش را از طریق دوره های آنلاین و به وسیله ی اسکایپ انجام دهد .خوشبختانه دنیای اینترنت و پیشرفتهایش تحول عظیمی در تمام زمینه های زندگی به وجود آورده اند و دیگر مانند نظام آموزش و پرورش سابق همه چیز بر گردهم آمدن شاگرد و استاد در یک مکان بستگی ندارد . شما اکنون می توانید با اسکایپ آموزشگاه آنلاین خود یا کلاس مجازی خود را راه اندازی کنید به عنوان کسی که به سراغ این نوع از آموزش ها رفته است می توانم تضمین بدهم هیچ خللی در زمینه ی یادگیری برایم به وجود نیامده است حتی در کلاس های برنامه نویسی ،البته لازم به ذکر است که تبحر استاد در این زمینه و اینکه شما هم در امر یادگیری سنگ تمام بگذارید بی تاثیر نخواهد بود .

۱۵- مشاوره آنلاین

اگر مدرک روانشناسی مشاوره دارید یا مربی آموزشی کودکان هستید نیاز به مطب یا چیز خاصی شبیه به آن ندارید، امروزه شما می توانید از طریق ارتباط تصویری یا صوتی دفتر مشاوره ی آنلاین خود را داشته باشید .برای مراجعین خود پرونده تشکیل دهید و از طریق اسکایپ مشاوره بدهید امروزه مشاوره آنلاین برای کسانی که مجوز آن را از سازمانهای مربوطه گرفته اند امری رایج و بسیار پرسود در زمینه ی کسب و کار آنلاین است . شما می توانید با تبلیغ کار خود در صفحات شبکه های اجتماعی مربوطه برای خود مراجعینی بدست آورد و سپس از این طریق درآمد مناسبی داشته باشید .

اینترنت در این زمانه موهبتی است که دریچه های جدیدی بر روی انسانهای خلاق باز کرده است،کسانی که جسارت ریسک کاری که دیگران نتوانستند انجام دهند را دارند . فضای مجازی ، بستری مناسب برای محک زدن خودتان در مورد استعدادهایتان است، تنها چیزی که نیاز دارید علاقه ،پشتکار و یک لپتاپ و اتصال اینترنتی به علاوه ی تبلیغاتی درخور و مناسب شماست .فراموش نکنید همیشه یک سفر هزار فرسنگی با گام اول شروع میشود

برگرفته از سایت
www.minikar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان