انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغییر شیوه ی کسب درآمد در دنیای امروز

تغییر شیوه ی کسب درآمد در دنیای امروز

#1
   


امروزه روش های گوناگونی برای درآمد زایی از طریق اینترنت وجود دارد که می توانید از آنها بهره ببرید ،شما می توانید با صرف زمان منطقی ، درآمدی منطقی کسب کنید. یکی از روش های موفق برای کسب درآمداینترنتی ، فریلنسر بودن است، فریلنسر(freelancer) یا فریلنس به کسی گفته میشود که به صورت کارمزدی برای انجام یک پروژه یا طرح کار میکند و مانند اکثر مشاغل دارای قرارداد بلند مدت با شخص یا شرکت خاصی نیست. دروب سایت مینی کار به جای واژه ی فریلنسر از کلمه ی مجری استفاده کرده ایم.  در این روش کاربران پس از عضویت در سایت‌های فریلنسر و آزادکاری بر حسب تخصص خود از بستر این سایتها که مجموعه ای از پروژه ها و کارفرماها را در خود دارند می توانند به کسب و کار بپردازند. این سایت ها در واقع واسطه ای  هستندبین کارفرما و مجری اما تراکنش مالی از طریق آنها انجام می گیرد.

در حال حاضر بسیاری از متخصصین به صورت گسترده از این سایتها برای جذب پروژه استفاده می کنند و افراد زیادی در جهان به عنوان فریلنسر یا آزاد کار هایی که در استخدام شرکت یا سازمان خاصی نیستند ، در این سایت ها به کسب و کار مشغولند.

بطور کلی فریلنسر ها از تنوع کاری زیادی نسبت به کارمندان برخوردار هستند. بدون درنظر گرفتن به نیاز به یک درآمد ثابت – معمولا آزادی عمل بیشتری برای انتخاب زمان کاری خود دارند.

فریلنس بودن مزایای خاصی دارد که می توانید از آنها بهره ببرید مثلا آزادی در برنامه کاری برای انجام پروژه و مدیریت متمرکز یک نفر که خود شما هستید بر کل فرایند انجام کارو اینکه می توانید هروقت که دوست داشته باشید، و با هر کسی که بخواهید بر روی پروژه هایی که می پسندید کار کنید.

به علاوه شما هیچگاه شغل خود را از دست نمی دهیدیا اخراج نمی شوید، حتی اگر یک مشتری را هم از دست دادید، اما باز هم کار برای شما وجود دارد.

در دنیایی که ۲۳ درصد از مردم بیکار هستند و هیچ درآمد قابل توجهی ندارند پس چه بهتر که بستری فراهم شود تا به صورت مجازی مردم با یکدیگر کار کنند تا کارفرمایان و فریلنسرها، هر دو در این زمینه سود بسزایی داشته  و از مزایای آن بهره ببرند.


برگرفته از سایت
www.minikar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان