انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر تحقیقات و نظر سنجی بر رونق کسب و کار

تاثیر تحقیقات و نظر سنجی بر رونق کسب و کار

#1
   


مواره یکی از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار جمع آوری اطلاعات از سطح بازار است . کسب این اطلاعات و بکارگیری آنها ارتباطی مستقیم با  فروش نهایی و به تبع آن سود نهایی صاحبان کسب و کار خواهد داشت. درگذشته این کار توسط پرسش و پاسخ از افراد به صورت حضوری یا تلفنی صورت می گرفت. البته در این روش ها شما تنها می توانید از تعداد معدودی از افراد اطلاعات کسب کنید که قاعدتا این تعداد کم ، نمی توانند جامعه ی آماری مناسبی را در اختیار شما بگذارند. اما اگر بخواهید بصورت منسجم و با استفاده از نیروی انسانی این اطلاعات را کسب کنید باید متحمل هزینه های زیادی شوید . اما شما برای آگاهی از شرایط بازار خود ناچار هستید تا اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید در محیط رقابت باقی بمانید.

 
” مجریان مینی کار “
مجریان مینی کار عاملی هستند که باعث خواهد شد شما به راحتی و با هزینه ی بسیار پایین به همان اطلاعات دست پیدا کنید.
 
   

 
در فضای کاری که رقابت همواره حرف اول را می زند، قدم اول دست یابی به اطلاعات و تحلیل هایی است که با دقت جمع آوری شده باشد. این امر شامل نظارت بر رقیبانتان نیز خواهد بود. رقیبان شما چه کالا یا خدماتی را ارائه می کنند؟؟ در چه شرایطی ؟ با چه سیستم فروشی؟ با چه پیشنهادات و تخفیف هایی؟
 
شما برای بررسی بازار کاری خود و موفقیت در فروش کالا و خدمات، پیوسته به این اطلاعات نیاز خواهید داشت. انجام چنین امور مهمی همواره زمان بر بوده و هزینه های زیادی را بر کارفرما تحمیل می کند . اما در مینی کار این امور توسط مجریان پرتعداد انجام خواهد گرفت و هزینه ی انجام آن بسیار
 
با توجه به متد کاری در سایت مینی کار وجود دارد و انجام امور توسط کاربران انجام می پذیرد ،  میتوان تحقیقات خواسته شده شما را بسیار سریع و با کیفیتی که خود شما تاییدگر آن هستید به انجام رساند. پروژه ی تحقیقاتی خود را در قالب مینی کار تعریف کنید و اجازه دهید تا مجریان به طور همزمان روی آنها کار کنند. این موضوع موجب میشود که سفارشات تحقیقاتی بسیار بزرگ و گسترده به سرعت انجام شوند. شما می توانید اطلاعات فروشگاه ها و وب سایت های رقیب را موضوع مینی کار خود قرار دهید و یا می توانید نظر سنجی از مجریان را بعنوان مینی کار تعریف کنید و از آنها بخواهید نظر خود را در مورد کالاهایی که شما ارائه می کنید و یا تصمیم به عرضه ی آنها دارید را برای شما ارسال کنند. ما همواره اعتقاد داریم که این خلاقیت شماست که باعث خواهد شد نتایج دلخواه از مینی کار را دریافت کنید. همکاران ما درهمواره آمادگی دارند تا راهنمایی های لازم را جهت ایجاد مینی کار در اختیار شما بگذارند .  شما می توانید با استفاده از قدرت خلاقیت خود و یا با کمک گرفتن از همکاران ما در مینی کار مقیاس های مناسبی را برای راستی آزمایی  و تایید انجام مینی کار در نظر بگیرید.
 
قبل از تعریف مینی کار بهتر است موارد زیر مشخص شده باشند:
 
چه منابعی باید مورد جستجو قرار بگیرند؟
 
قرار است چه تعداد رقیب و یا وب سایتی کنترل و نظارت گردند؟
 
اگر حوزه مکانی خاصی را مدنظر دارید (مثلا شهر یا یک استان خاص) حتما در تعریف مینی کار به آن اشاره کنید و از افرادی که حوزه سکونت و فعالیت آنها در منطقه ی جغرافیایی مدنظر شماست بخواهید تاانجام مینی کار شما را بر عهده بگیرند و با درنظر گرفتن یک تاییدیه ی مناسب از صحت این مسئله مطمئن شوید.
 
سوالات خود را از ما بپرسید

   

 
برگرفته از سایت
www.minikar.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان