انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و کار آفرینی در مهاجرت به مجارستان

سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و کار آفرینی در مهاجرت به مجارستان

#1
سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و کار آفرینی در مهاجرت به مجارستان
با توجه به اینکه در سراسر اروپا و به خصوص کشورهای اروپای غربی و شمالی ، شرایط نا به سامان اقتصادی حاکم است ،یکی‌ از اهداف و مقاصد اصلی سرما‌یه گذاران خارجی ، مهاجرت و انجام سرمایه گذاری مستقیم در کشور مجارستان می‌باشد افرادی که قصد مهاجرت به مجارستان را دارند ،می توانند از طریق مهاجرت سرمایه گذاری مجارستان این کار را انجام دهند . اولین قدم برای شروع مهاجرت سرمایه گذاری در این کشور ثبت شرکت می باشد . از فواید مهاجرت به کشور مجارستان می توان به این مسئله اشاره نمود که  دارای یکی‌ از بهترین قوانین مالیاتی است ؛ به نحوی که درصد مالیات پرداختی از سود شرکت تنها  بسیار کم و در مواقعی ۱۰%می‌باشد .در واقع صاحبان شرکت میتوانند از تمامی هزینه‌های موجود شرکت استفاده کرده و در واقع مالیات کمتری پرداخت نمایند . از دیگر مزایای سرما‌یه گذاری و ثبت شرکت در کشور مجارستان، شرایط دوستانه و آرامی است که دولت برای سرمایه گذاران خارجی‌ ایجاد نموده است .

متقاضیان می توانند در کشور مجارستان با مالکیت 100%  و بدون نیاز به شریک محلی  به سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت بپردازند و به بازارهای اروپا دسترسی یابند .

سرمایه گذاران در کشور مجارستان می توانند پس ازگذشت 3 سال فعالیت تجاری و حضور در این کشور ، درخواست اقامت دائم نمایند .سرمایه گذاران در کشور مجارستان می توانند با داشتن اقامت کاری ، در کشورهای محدودهٔ شنگن تردد نموده و بدون هیچ گونه محدودیتی برای انجام فعالیت های اقتصادی و حتی خرید ملک اقدام نمایند .

چرا تحصیل در مجارستان؟
تحصیلات در کشور مجارستان در کلیه رشته های پزشکی و فنی مهندسی برای دانشجویان خارجی ارائه میگردد.دانشجویان خارجی متقاصی تحصیل در مجارستان پس از گذراندن دوره های پری پارتیکورس و آموزش زبان انگلیسی وارد دانشگاههای مجارستان میشوند
روند تحصیل در دوره کالجهای مجارستان یکسال تحصیلی بوده و در دو ترم انجام میشود که ترم اول در ماه سپتامبر و ترم دوم در ماه جولای هر سال برگذار میگردد.
کلیه دانشجویانی که خواستار ادامه تحصیل در کشور مجارستان میباشند ابتدا باید وارد دوره یکساله کالج شده و در دروس مربوطه اعم از رشته پزشکی دروس زیست ، شیمی ، فیزیولوِِژی ، و آناتومی ودر صورت ادامه تحصیل در رشته های فنی و مهندسی دروس ریاضی ، مکانیک ، رسم ودرس فنی و در هردو رشته زبان را به صورت مشترک بگذرانند.

دانشگاه فنی مجارستان تنها دانشگاه شش زبان اروپا میباشد که رشته های فنی و مهندسی را به شش زبان انگلیسی ، فرانسه ، اسپانیایی ، ایتالیایی ،آلمانی، مجاری وروسی ارائه مینماید و دانشجویان مخیر به انتخاب زبان تحصیلی خود میباشند .
دانشگاه فنی بوداپست مجارستان دارای رتبه خوبی بین دانشگاههای برتر جهان میباشد و اساتید برجسته ای در آن مشغول به تدریس میباشند که نه جایزه نوبل را به خود اختصاص داده اند . دانشگاه فنی مجارستان دارای راکتور تحقیقاتی بوده و دانشجویان فیزیک از فرصت مناسبی برای تحقیقات در این دانشگاه برخوردارند . دانشجویان رشته های فنی و مهندسی میتوانند در اواسط تحصیلات خود و با گذراتدن تعداد واحدهای مشخص (۳۶ واحد ) و کسب نمرات و معدل قابل قبول و رعایت سایر ظوابط قانونی به سایر کشورها مراجعت و تحصیلات خود را در آن کشورها ادامه دهند که ایران نیز جزء این کشورها میباشد . دانشگاههای پزشکی مجارستان نیز با دارا بودن اساتید برجسته و باتجربه زمینه رشد و تعالی دانشجویان خارجی را در کشور مجارستان فراهم نموده و باتوجه به امکانانت مناسب آموزشی دانشگاههای مجارستان ، دانشجویان توانمند و کارآزموده ای را پرورش میدهند.دانشگاههای مجارستان با توجه به رنکینگ بسار بالا و اعتبار بین المللی شرایط جذب دانشجویانی از سایر کشورها را فراهم نموده اند که از میان کشور ها میتوان از آمریکا ، آلمان ، اتریش ، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، چین ، ژاپن ، فلیپین ، عربستان ، ایران و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی را نام برد . از مزایای دیگر تحصیل در مجارستان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
• مجارستان عضو اتحادیه اروپا بوده و دارای مرزهای باز با سایر کشورهای اروپایی میباشد
• کشور مجارستان دارای ویزای شنگن میباشد که دانشجویان میتوانند با اخذ ویزای مجارستان به سایر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه مسافرت نمایند
• دانشگاههای مجارستان انگلیسی زبان بوده و به همین دلیل ادامه تحصیل در آنها نیازمند آموختن زبان دیگری به غیر از زبان انگلیسی نیست
• هزینه های زندگی درمجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی پائین تر بوده ودارای اقتصادی پایدارتر نسبت به سایر همسایگان اروپایی خود میباشد
• دانشجویان خارجی از حقوق یکسان با همشهریان مجاری برخوردار میباشند
• مدارک تحصیلی مجارستان در ۲۵ کشور اروپایی و آمریکا و کانادا و ایرلن ارزشیابی شده و مورد تایید میباشد
• ارائه امکانات آموزشی بسیار مناسب با کیفیت بالا در دانشگاههای مجارستان
• ارائه و استفاده از خدمات ورزشی و اینترنتی با پرداخت حق عضویت در این دانشگاهها

تحصیل در مجارستان رشته های علوم پزشکی
تحصیل در مجارستان پزشکی
مجارستان در قلب اروپا ، یکی از معتبرترین کشور های دنیا برای تحصیل در مجارستان پزشکی می باشد، پایین بودن شهریه ها و هزینه ها نسبت به کشور های اطرف و کشور های مانند آمریکا و انگلیس که قطب پزشکی دنیا محسوب می شوند سبب شده است که هر ساله شماری زیادی از متقاضیان تحصیل رشته پزشکی و تخصص پزشکی به کشور مجارستان بیاییند.
دانشگاههای پزشکی مجارستان دارای قدمت دیرینه می باشند که به همیشه مورد توجه کشور های اروپایی از دیرباز تا کنون بوده است.
مزایای تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان
تایید بودن مدرک پزشکی عمومی دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در کل دنیا
امکان کار کردن بعد از اتمام رشته پزشکی در سراسر اروپا بدون مشکل
امکان ادامه تحصیل و کار در کلیه کشور های اروپایی ، انگلستان ، آمریکا ، کانادا
سطح بالا آموزش و بین المللی بودن دانشگاههای مجارستان
عضویت دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در سازمان بهداشت جهانی
امکان انتقال به کشور های دیگر اروپا و آمریکا و کانادا حین تحصیل
تحصیل به زبان انگلیسی رشته پزشکی داخل دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان
مورد تایید بودن مدرک پزشکی دانشگاههای مجارستان داخل ایران
امکان انتقال به ایران حین تحصیل پزشکی مجارستان
شرایط ورود به دانشگاههای پزشکی مجارستان جهت تحصیل درمجارستان پزشکی انگلیسی
علاقمندان به تحصیل در مجارستان پزشکی به زبان انگلیسی ابتدا باید در دوره پری مدیکال یا پیش دانشگاهی پزشکی در یکی از دانشگاههای معتبر پزشکی مجارستان یا کالج های مخصوص دوره پری مدیکال ثبت نام نمایند و بعد از اتمام این دوره طبق اولویت نمره بدست آورده می توانند در دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان جهت تحصیل در مجارستان پزشکی به زبان انگلیسی ورود کنند.
طول دوره تحصیل در رشته پزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی 6 ساله می باشد و بعد از اتمام این دوره دانشجوی فارغ التحصیل پزشکی می تواند در تخصص های مختلف در گرایشات پزشکی ثبت نام نماید

تحصیل در مجارستان رشته دندانپزشکی
رشته دندانپزشکی را می توان به جرات گفت یکی از پرطرفدارترین رشته های پزشکی می باشد، رشته دندانپزشکی در کشور مجارستان یکی از محبوب ترین رشته های گروه علوم پزشکی محسوب می شود و به علت شهریه مناسب و کیفیت بالای دانشگاههای مجارستان در آموزش دانشجویان هر ساله متقاضیان زیادی از ایران و کشور های دیگر برای تحصیل در مجارستان دندانپزشکی به زبان انگلیسی به مجارستان می آیند.

مزایای تحصیل در رشته دندانپزشکی در مجارستان
تایید بودن مدرک دندانپزشکی عمومی دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در کل دنیا
تایید بودن مدرک تخصص های دندانپزشکی دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در دنیا
امکان کار کردن بعد از اتمام رشته دندانپزشکی در سراسر اروپا بدون مشکل
امکان ادامه تحصیل و کار در کلیه کشور های اروپایی ، انگلستان ، آمریکا ، کانادا
سطح بالا آموزش و بین المللی بودن دانشگاههای مجارستان
عضویت دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در سازمان بهداشت جهانی
امکان انتقال به کشور های دیگر اروپا و آمریکا و کانادا حین تحصیل
تحصیل به زبان انگلیسی رشته دندانپزشکی داخل دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان
مورد تایید بودن مدرک دندانپزشکی دانشگاههای مجارستان داخل ایران توسط وزارت بهداشت
امکان انتقال به ایران حین تحصیل دندانپزشکی مجارستان
شرایط ورود به دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان برای رشته دندانپزشکی به زبان انگلیسی
علاقمندان به تحصیل در مجارستان دندانپزشکی به زبان انگلیسی ابتدا باید در دوره پری مدیکال یا پیش دانشگاهی پزشکی در یکی از دانشگاههای معتبر پزشکی مجارستان یا کالج های مخصوص دوره پری مدیکال ثبت نام نمایند و بعد از اتمام این دوره طبق اولویت نمره بدست آورده می توانند در دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان جهت تحصیل رشته دندانپزشکی به زبان انگلیسی اقدام نمایند.
طول دوره تحصیل در رشته دندانپزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی 5 ساله می باشد و بعد از اتمام این دوره دانشجوی فارغ التحصیل دندانپزشکی می تواند در تخصص های مختلف در گرایشات دندانپزشکی ثبت نام نماید

تحصیل در مجارستان رشته داروسازی
رشته داروسازی یکی از پر درآمد ترین رشته های تحصیلی در دنیا محسوب می شود و هر ساله رشته داروسازی در جاب لیست اکثر کشور های مهاجر پذیر همانند کانادا دیده می شود، تحصیل در رشته داروسازی در مجارستان بسیار ارزان تر از کشور های اطراف و آمریکا و کانادا می باشد.
کشور مجارستان بعد از جنگ جهانی دوم پایگاه تحقیقاتی علوم دارویی آمریکا بوده است ، به این دلیل که دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان جزو 10 کشور برتر مربوط به تخصص های علوم دارویی است ، کشور مجارستان کشوری می باشد که دانشگاههای علوم پزشکی و دارویی سفارشات تحقیقاتی دارویی در زمینه امراز قبول می کند و به علت کم هزینه بودن بسیار مقرون به صرفه برای کشور های درخواست کننده تحقیقات می باشد.
تحصیل در مجارستان رشته داروسازی به زبان انگلیسی است.
رشته داروسازی علاوه بر تمرکز بر داروهای درمانی ، در شاخه های مربوط به بهداشت همانند تولید مواد ارایش و بهداشتی حضور چشمگیری دارد و این امر باعث شده رشته داروسازی هر ساله سود های کلانی را نصیب شرکت های تولید کننده مواد ارایش و بهداشتی و دارویی کند.
دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در رشته داروسازی دارای قدمت دیرنه می باشد که همیشه مورد توجه خارجیان علاقمند به تحصیل در مجارستان داروسازی بوده است.

مزایای تحصیل در رشته داروسازی در مجارستان
تایید بودن مدرک داروسازی دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در کل دنیا
امکان کار کردن بعد از اتمام رشته داروسازی در سراسر اروپا بدون مشکل
امکان ادامه تحصیل و کار در کلیه کشور های اروپایی ، انگلستان ، آمریکا ، کانادا
سطح بالا آموزش و بین المللی بودن دانشگاههای مجارستان در رشته داروسازی
عضویت دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان در سازمان بهداشت جهانی
امکان انتقال به کشور های دیگر اروپا و آمریکا و کانادا حین تحصیل در رشته داروسازی
تحصیل به زبان انگلیسی رشته داروسازی داخل دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان
مورد تایید بودن مدرک داروسازی دانشگاههای مجارستان داخل ایران
امکان انتقال به ایران حین تحصیل داروسازی مجارستان
اخذ مجوز داروخانه بعد از تایید مدارک دانشجوی داروسازی در ایران
شرایط ورود به دانشگاههای پزشکی مجارستان جهت تحصیل درمجارستان داروسازی (انگلیسی)
علاقمندان به تحصیل در مجارستان داروسازی به زبان انگلیسی ابتدا باید در دوره پری مدیکال یا پیش دانشگاهی پزشکی در یکی از دانشگاههای معتبر پزشکی مجارستان یا کالج های مخصوص دوره پری مدیکال ثبت نام نمایند و بعد از اتمام این دوره طبق اولویت نمره بدست آورده می توانند در دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان جهت تحصیل در مجارستان داروسازی به زبان انگلیسی ورود کنند.
طول دوره تحصیل در رشته داروسازی در مجارستان به زبان انگلیسی 5 ساله می باشد.
پاسخ

سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و کار آفرینی در مهاجرت به مجارستان

#2
سلام خسته نباشید اگر در زمینه دندانپزشکی سوالی داشتید با ما در ارتباط باشید سپاس
سایت دندانپزشکی دکتر سجودی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان