انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور استانبول هتل گرند هالیک

تور استانبول هتل گرند هالیک

#1
تور استانبول هتل گرند هالیک

   

هتل 4 ستاره گرند هالیک استانبول در خیابان شیشلی واقع شده و به میدان تاکسیم بسیار نزدیک است . هتل کمی قدیمی است و بیشتر مسافران اذعان دارند که هتل گرند هالیک استحقاق 4 ستاره را ندارد و بیشتر خدمات آن به هتل 3 ستاره شبیه است . 

   

از امکانت هتل گرند هالیک استانبول میتوان به استخر و سونا و سالن ماساژ ، حمام ترکی ، اینترنت رایگان ، چندین رستوران ترکی و بین المللی ، خشکشویی اشاره کرد . 
متاسفانه بعضی از مسافران تور استانبول هتل گرند هالیک ادعا میکنند پرسنل هتل غیر حرفه ای اند و با مسافران خصوصا با ایرانیان رفتار خوبی ندارند . 
از دیگر مشکلات اساسی هتل دیوارهای نازک اتاق ها است که در صورتیکه در اتاق بغلی کمی سر و صدا باشد آرامش شما را به هم خواهد زد .

   

استخر:
- ماساژ - سونا - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده 
امکانات ورزشی:
- پینگ پنگ 
خدمات:
- خانه داری - لباسشویی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - مرکز تجارت 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - تهویه - بار 



پاسخ

تور استانبول هتل گرند هالیک

#2
تور مالزی هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر

هتل 4 ستاره نووتل کوالالامپور سیتی سنتر واقع در منطقه معروف به مثلث طلایی از موقعیت مکانی عالی برخوردار است بطوریکه براحتی و با چند قدم پیاده روی میتوانید به برج های دوقلو برسید و از مراکز خرید آن خرید نمایید برای همین این هتل برای کسانی که برای خرید به تور مالزی هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر آمده اند ایده آل است . از نظر دسترسی به وسایل نقلیه عمومی هم به همین صورت است و براحتی به ایستگاه مونوریل راجا چولان دسترسی خواهید داشت .

   

قرار گرفتن هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر در منطقه مثلث طلایی علاوه بر دسترسی عالی و نزدیکی به مراکز مهم بدی های خود را هم دارد برای مثال اصولا این منطقه به تفریحات شبانه خود معروف است و بدین جهت اگر اتاق تان در زبقه های پایینی باشد ممکن است در شب سر و صدا داشته باشید . به علت محیط غیر عرف این منطقه این هتل را به خانواده های مذهبی به هیچ وجه توصیه نمیکنیم .

   

استخر:
- ماساژ - استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای VIP 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی - زمین گلف 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار 





منبع: تور مالزی هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر
پاسخ

تور استانبول هتل گرند هالیک

#3
تور مالزی هتل رادیوس اینترنشنال

هتل رادیوس اینتر نشنال هتلی 3 ستاره است که در یکی از شلوغ ترین خیابانهای کوالالامپور واقع شده . هتل دارای امکانات مختلفی همچون رستوران ، استخر ، سالن ماساژ ، بار ، صرافی ، خشکشویی و اتو کشی ، گیفت شاپ ، جای پارک رایگان و صندوق امانات است .

   

درمورد هتل های کشور مالزی باید دو برابر همیشه دقت کنید چون اصولا از نظر استانداردهای جهانی کمی پایین ترند و در بسیاری از موارد در هتل ها بهداشت کافی رعایت نمیشود و گاهی حتی حشره و سوسک در اتاق ها مشاهده میشود . در مورد هتل رادیوس اینتر نشنال باید گفت که هتل بسیار قدیمی است و به اندازه لازم به آن رسیدگی نشده . در حمام اتاق ها حوله ، دمپایی و وسایل حمام نیست و باید خودتان تهیه کنید ، همچنین دیوار اتاق ها نازک بوده و صداها منتقل میشوند . بعضی از مسافران تور مالزی هتل رادیوس اینتر نشنال ادعا داشته اند اتاق ها بوی ناخوشایندی دارند و سرویس های بهداشتی قدیمی و خشدار است . اما بزرگترین مشکلات هتل رادیوس اینتر نشنال کندی پروسه چک این و چک اوت و در کل کندی و عدم توجه پرسنل است .از مشکلات دیگر آن میتوان به نبود اینترنت در اتاق ها اشاره کرد که واقعا مشکل بزرگی است . 
خیابانی که هتل در آن قرار گرفته به تفریحات شبانه و دیسکوها و بار ها معروف است که این هتل را برای افراد مذهبی جای نامناسبی کرده همچنین موزیک این مکان ها در طول شب ادامه دارد و در صورتی که در طبقات پایین باشید موجب سلب آرامش میشود .
امکانات تفریحی:
- کاریوکی 
استخر:
- ماساژ - استخر روباز - استخر سر پوشیده 
خدمات:
- خانه داری - لباسشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - بار 




منبع: تور مالزی هتل رادیوس اینترنشنال
پاسخ

تور استانبول هتل گرند هالیک

#4
تور ارمنستان هتل ایروان دلوکس

   


هتل ایروان دلوکس ، با مرکز ایروان و ساختمان اپرا با تاکسی تنها 5 دقیقه راه است . در رستوران هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرویس میشود و اینترنت در کل هتل رایگان است .
در هتل ایروان دلوکس ارمنستان اتاق ها بزرگ و دلباز هستند و پنجره هایی بزرگ و روشن دارد . اتاق ها به سیستم تهویه هوا و مینی بار ، تلویزیون LCD مجهز است .
صبحانه که هر روز به صورت بوفه باز سرو میشود ، به درخواست شما میتواند به اتاق شما هم آورده شود . رستوران هتل در ساعت های عصر و شب هم برای سرو عصرانه و شام باز است .
رسپشن هتل 24 ساعته در خدمت شما است و خدماتی همچون خشکشویی و میز تور ارائه میدهد .
در مسیر هتل مغازه ها ، سوپرمارکت ها ، رستوران ها و ایستگاه اتوبوس قرار دارد و راحتی شما بدون کم و کاستی فراهم است .
بیشتر مسافران تور ارمنستان هتل ایروان دلوکس از این هتل راضی بوده اند و همگی اذعان داشته اند با توجه به 3 ستاره بودن مجموعه خدمات مناسبی ارائه میدهد .
 
استخر:
- سونا 
خدمات:
- امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - فکس و کپی - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) 
سایر امکانات:
- پذیرش شبانه روزی - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - تهویه - گرمایش - رستوران با منوی رژیمی 




منبع: تور ارمنستان هتل ایروان دلوکس
پاسخ

تور استانبول هتل گرند هالیک

#5
تور استانبول هتل هیلتون


هتل هیلتون استانبول با داشتن 5 ستاره خدمات و امکانات با کیفیت عالی در اختیار مسافران تور استانبول میگذارد و مدیریت و کارکنان هتل تمام تلاش خود را برای حفظ آسایش و آرامش مسافران خود بکار میگیرند . از امکانات هتل میتوان به چندین رستوران با کیفیت ، دو اتاق بخار ، استخر بزرگ روباز و تمیز ، مکانی مناسب برای حمام آفتاب ، حمام ترکی ، ماساژ درمانی ، سونا اشاره کرد . در 7 رستوران و کافی شاپ هتل هیلتون انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو میشود که با هر سلیقه و فرهنگی منطبق است . در لابی هتل پیانویی قرار دارد  که در تمام طول ساعت های عصر همراه با عصرانه شما توسط وازنده حرفه ای نواخته میشود که ساعات دلپذیری را برای شما فراهم میکند. اتاق های هتل بزرگ و نمایی زیبایی از تنگه بسفر دارد ، حمام اتاق ها مرمرین و بزرگ است ، همه اتاق ها دارای بالکن هستند تا شما از نمای زیبای شهراستانبول لذت ببرید ، پرده ها زخیم اند و اجازه نمیدهند تا نور بیرون خواب شما را بر هم بزند.هتل کلاس های مختلفی را برای تفریح شما در نظر گرفته ، کلاس ایروبیک ، تنیس و اسکواش . تقریبا همه مسافران تور استانبول هتل هیلتون از خدمات این هتل راضی اند و اشکالی در آن ندیده اند و شکایتی ندارند .

   


امکانات تفریحی:
- سرویس نگهداری کودکان 
 
استخر:
- جکوزی - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای VIP 
امکانات ورزشی:
- تنیس - مرکز بدنسازی - اسکواش 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار - بار - باغ - گرمایش





منبع: تور استانبول هتل هیلتون
پاسخ

تور استانبول هتل گرند هالیک

#6
تور استانبول هتل پارک گرین تاکسیم


هتل پارک گرین تکسیم (4 ستاره ) در خیابان تاکسیم واقع شده و با چند قدم میتوانید به ده ها بوتیک و فروشگاه دسترسی داشته باشید . خیابان تاکسیم یکی از مهم ترین و مرکزی ترین خیابان های استانبول است و برای مسافران تور استانبول هتل پارک گرین تکسیم موقعیت عالی را از نظر دسترسی به مراکز مهم تجاری و مناطق دیدنی و جاذبه های استانبول فراهم میکند .


   

هتل دارای امکانات فراوانی است از بین آنها میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران و کافی شاپ ، حمام ترکی ، سالن ماساژ ، اتاق بخار ، سونا و سالن اجتماعات ، مرکز اسپا ، جای پارک رایگان ، اینترنت رایگان ، بار ، ترانسفر فرودگاهی ، اتاق کودک ، صبحانه رایگان و متنوع ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، نگهداری کودکان اشاره کرد .


   

بیشتر مسافران تور استانبول هتل پارک گرین تاکسیم از خدمات و بهداشت هتل راضی بوده اند اما شکایت هایی هم اعلام شده از جمله نما یا ویو بعضی اتاق ها رو به ساختمان های مخروبه است و چشم انداز بدی دارد ، یا آب و محیط اطراف استخر از بهداشت لازم برخوردار نبوده و قابل استفاده نیست ، بعضی اتاق ها پنجره های کوچکی دارند و نور کافی به اتاق وارد نمیشود همین امر موجب دلگیر و خفه شدن محیط اتاق میشود ، کارکنان هتل تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فارسی ندارند و این امر برای کسانی که با زبان ترکی آشنا نیستند مشکل ایجاد میکند.  تعداد عرب های هتل زیاد است و ممکن است برای افرادی ناخوشایند باشد . دیوار ها نازک هستند و صدای اتاق های مجاور را انتقال میدهند این مشکل در شب ها آزار دهنده خواهد بود ، خیابان تاکسیم که هتل پارک گرین در آن واقع شده خیابانی پر تردد و شلوغ است و صدای موسیقی و تردد وسایل نقلیه در شب ها شنیده میشود این مشکل در اتاق های طبقه پایین وخیم تر است .




منبع: تور استانبول هتل پارک گرین تاکسیم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان