انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور ارمنستان هتل اربونی ایروان

تور ارمنستان هتل اربونی ایروان

#1
تور ارمنستان هتل اربونی ایروان


[عکس: Hotel_Erebuni-3.jpg]
هتل 3 ستاره اربونی ایروان در میدان جمهوری ایروان واقع شده و از موقعیت مکانی عالی برخوردار است و تنها چند قدم با مراکز مهم خرید ، موزه ها و مراکز تجاری فاصله دارد و میتوانید براحتی به آنها دسترسی داشته باشید . این هتل بیشتر برای افرادی مناسب است که میخواهند تور ارمنستان خود را اقتصادی تمام کنند و یا برای سفر کاری به ارمنستان آمده اند .
[عکس: Hotel_Erebuni-2.jpg]
خدمات:
- ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - صرافی - دستگاه خودپرداز - سرویس اتو شلوار - سرویس ایاب و ذهاب رایگان 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - آسانسور - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - تریا - منطقه بدون سیگار - بوفه 





منبع: تور ارمنستان هتل اربونی ایروان
پاسخ

تور ارمنستان هتل اربونی ایروان

#2
تور مالزی هتل سوئیس گاردن کوالالامپور


تور مالزی هتل سوئیس گاردن برای کسانی که به هتل خود اهمیت میدهند و میخواهند از امکانات رفاهی برخوردار باشند گزینه مناسبی است هتل از نظر موقعیت جغرافیایی و مکانی در جای خوبی قرار دارد و شما براحتی میتوانید به چند مرکز خرید و رستوران بروید . امکانات داخل هتل هم معقول و مناسب است و سوئیت های آن خصوصا برای خانواده ها بسیار مناسب و جادار است . اتاق ها به حمام اختصاصی مدرن و تمیز و تلویزیون تخت های بزرگ و راحت ، تهویه هوای مطبوع و ... مجهز است.
هتل سوئیس گاردن کوالالامپور خدماتی چون اینترنت wifi، خشکشویی ، صرافی ، لباسشویی ، سالن کنفرانس ، مرکز تجارت ، فکس و فتوکپی ، کرایه اتومبیل ، میز تنیس ، زمین اسکواش ، سونا ، سالن بدنسازی ، سالن ماساژ ، اتاق بازی برای کودکان ارائه میدهد تا رضایت همه مشتریان خود را جلب کند .
[عکس: IPjOSClT.jpg]
بی شک ایراداتی هم به این هتل وارد است و مسافران ایرانی تور مالزی که در این هتل اقامت داشته اند شکایاتی هم دارند از جمله این که دیوار ها صدا رد میکنند و این گونه در صورتی که اتاق مجاورتان کمی پر سر و صدا باشد موجب مزاحمت شما خواهد شد همچنین اکثریت مسافران هتل سوئیس گاردن از کشورهای هند ، پاکستان ، ایران و کشورهای عربی است و در صورتی که با این قضیه مشکلی داشته باشید این هتل مناسب شما نیست .
امکانات تفریحی:
 
- سرویس نگهداری کودکان 
 
استخر:
- ماساژ - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم 
اتاق های ویژه:
- اتاق های خانوادگی 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - بسته های نهار - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار - بار 





منبع: تور مالزی هتل سوئیس گاردن کوالالامپور
پاسخ

تور ارمنستان هتل اربونی ایروان

#3
تور ارمنستان هتل هارسنگر

 
[عکس: vDlhWmlQy.jpg]
مجتمع تفرحی وسیع هارسنگر که در فاصله بسیار نزدیکی به دریاچه سوان واقع شده با ارائه خدمات مختلف قصد دارد پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد . در واقع اتاق های هتل هرکدام به صورت سوئیت های جداگانه تعبیه شده اند و از نظر سکوت و آرامش ایده آل هستند اگرچه هتل دیگر کمی قدیمی شده و مبلمان و تزئینات آن قدیمی و کهنه به نظر می آیند با این حال به دلیل بهداشت مناسب و رسیدگی کارکنان و امکانات تفریحی داخل هتل مانند سرسره های آبی ، میز پینگ پنگ ، زمین فوتبال ، زمین تنیس ، سالن بازی ، محیط مناسب پیاده روی و دو استخر بزرگ روباز و نمایی عالی از دریاچه سوان هنوز یکی از گزینه های محبوب مسافران تور ارمنستان محسوب میشود.
[عکس: UoVKQqEgYJ.jpg]
دریاچه سوان از مرکز شهر ایروان و مراکز خرید و تجاری آن بسیار دور است و دسترسی به آن اصلا راحت نیست به همین دلیل تور ارمنستان هتل هارسنگر برای کسانی مناسب است که فقط برای دریاچه سوان و ورزش های آبی و یا استفاده از زیبایی و آرامش آن به ارمنستان سفر میکنند و چنان چه قصد رفت و آمد و به مرکز شهر دارید هزینه تاکسی بسیار زیاد خواهد شد.
 
امکانات ورزشی:
- تنیس 
 
سایر امکانات:
- رستوران - تریا - باغ - بوفه 




منبع: تور ارمنستان هتل هارسنگر
پاسخ

تور ارمنستان هتل اربونی ایروان

#4
تور استانبول هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول در موقعیت مکانی عالی در منطقه فاتیح استانبول قرار  دارد که به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی نزدیک است و به راحتی به تراموا و وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد . اما متاسفانه  موقعیت جغرافیایی آن تنها نقطه مثبت آن است . هتل درواقع 4 ستاره اعلام شده اما امکانات آن به هیج وجه در حد 4 ستاره نیست اتاق ها بسیار کوچک و تاریک و با تهویه نامطبوع است نمای اکثر اتاق ها به دیواری زشت وکثیف باز میشود ، آسانسور هتل کوچک و قدیمی است که گاها گیر میکند و مشکلات را دو چندان میکند. کارکنان هتل آشنایی با زبان انگلیسی یا فارسی ندارند و این کار شما را سخت خواهد کرد . بیشتر مسافران اضهار دارند که هتل به هیچ وجه 4 ستاره نیست خدمات و بهداشت آن به بیش از 2 ستاره نمیرسد . 
[عکس: u6KvBYQWrIWT.jpg]
هرچند باید این نکته را هم ذکر کرد که هزینه هتل پایین است و تور استانبول هتل مارینم برای افرادی که میخواهند سفر اقتصادی با تور استانبول داشته باشند و تنها به عنوان جای خواب به هتل نگاه میکنند ممکن است گزینه مناسبی باشد .
 
خدمات:
- امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - بسته های نهار - خدمات تورها - فکس و کپی - کرایه اتومبیل 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار - بار 




منبع: تور استانبول هتل مارینم استانبول
پاسخ

تور ارمنستان هتل اربونی ایروان

#5
تور ارمنستان هتل آویاترانس

هتل آویاترانس ایروان (3 ستاره) در خیابانی قرار دارد که در فاصله چند قدمی از مکان های مهم ایروان فاصله دارید . میدان جمهوری و ساختمان اپرا تنها چند دقیقه با شما فاصله دارند . از امکانات هتل میتوان به اتاق جلسه ، میز تور ، صرافی و سالن ماساژ اشاره کرد . اتاق ها هم دارای تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای ، سیستم تهویه هوا ، دمپایی ، حوله و مینی بار است .

[عکس: Aviatrans-Hotel-1.jpg]

رستوران هتل غذاهای بین المللی و مطابق با سلیقه همه سرو میشود. اگرچه هتل 3 ستاره است اما بیشتر مسافران تور ارمنستان هتل آویاترانس ادعا دارند هزینه هتل کمی بیشتر از خدمات و امکانات آن است . بیشتر اتاق ها از استاندارد بزرگتر هستند و حس راحتی را به شما القا میکند . بهداشت کاملا رعایت میشوند و ملافه ها و موکت ها کاملا تمییز هستند . یکی از نکات منی هتل آویاترانس ارمنستان صبحانه های تکراری و محدود آن است .
 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - منوهای رژیمی 
سایر امکانات:
- رستوران - رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - گرمایش 




منبع: تور ارمنستان هتل آویاترانس
پاسخ

تور ارمنستان هتل اربونی ایروان

#6
تور مالزی هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر

هتل 5 ستاره هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر یکی از بهترین هتل های مالزی است که خیابان جولان راجا چولان واع شده و تنها با کمی پیاده روی میتوانید به مراکز خرید و برج های دو قلو فاصله دارد . 

[عکس: Hotel-Istana-Kuala-Lumpur-City-Center-1.jpg]

تور مالزی هتل ایستانا کوالالامپورسیتی سنتر دارای امکانات و خدمات زیادی است که آسایش و آرامش شما را فراهم میکند . اما مهمترین نکته مثبت هتل بهداشت آن است که متاسفانه در هتل های کوالالامپور دارای ضعف است . 
تقریبا هیچ مسافری شکایتی از این هتل ندارد و میشود گفت مدیریت هتل سعی دارد همه را راضی کند.

[عکس: Hotel-Istana-Kuala-Lumpur-City-Center-2.jpg]

از امکانات خاص هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر میتوان به استخر روباز ، کلاس های یوگا ، رقص سالسا و بدنسازی با حظور مربی های حرفه ای ، سالن ماساژ و آبگرم اشاره کرد . هتل دارای 4 رستوران و کافی شاپ است که انواع غذاهای بین المللی و محلی را ارائه میدهند .
اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع ، مینی بار ، چای ساز و قهوه ساز ، گاو صندوق ، تلویزیون متصل به کانال های ماهواره ای ، حوله و حمام بزرگ است .

[عکس: Hotel-Istana-Kuala-Lumpur-City-Center-3.jpg]

امکانات تفریحی:
 
- سرویس نگهداری کودکان 
 
 
استخر:
- ماساژ - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم 
اتاق های ویژه:
- سوئیت مخصوص تازه عروس 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی - زمین گلف 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - فکس و کپی - مرکز تجارت 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار - باغ - منطقه بدون سیگار 




منبع: تور مالزی هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان