انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور ارمنستان هتل رجینه

تور ارمنستان هتل رجینه

#1
تور ارمنستان هتل رجینه

هتل 3 ستاره رجینه واقع در خیابان نورکی ایروان دارای نمایی زیبا از کوه های آرارات برایتان فراهم میکند . از امکانات هتل میتوان به استخر روباز ، صرافی و اتاق جلسه اشاره کرد .

[عکس: aQkDmUzhIa.jpg]

البته طبق نظرات مسافران این هتل از نظر بهداشت و وضعیت اتاق ها دارای وضعیت مطلوبی نیست و حتی در حد 3 ستاره هم نیست به همین علت است که آژانس های مسافرتی کمتر از این هتل در تور ارمنستان خود استفاده میکنند . با این حال  این هتل بی شک برای کسانی که میخواهند در سفر خود به ارمنستان هزینه کمی برای محل اقامت شان  بدهند ، مکان کاملا مناسبی است .

استخر:
- استخر روباز - استخر سرباز (فصلی) 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین - سوئیت مخصوص تازه عروس - اتاق های خانوادگی 

خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - پذیرش و ترخیص اختصاصی 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - گرمایش - منطقه بدون سیگار 

منبع: تور ارمنستان هتل رجینه
پاسخ

تور ارمنستان هتل رجینه

#2
تور استانبول هتل لیون


هتل 3 ستاره لیون (Lyon) ، در خیابان Şehzadebaşı استانبول واقع شده و از نظر موقعیتی بسیار عالی است چون براحتی مبتوانید به مترو و میدان تاکسیم که مرکز خرید است دسترسی داشته باشید از امکانات هتل میتوان به صبحانه بوفه باز و اینترنت رایگان اشاره کرد .
[عکس: 4A8cCyMVi0C.jpg]
متاسفانه بیشتر مسافران تور استانبول از این هتل ناراضی بوده اند و ایرادات بزرگی را به آن وارد کرده اند برای مثال اتاق ها کوچک و پر سر صدا است و از بهداشت مناسب برخوردار نیست ، حمام و دستشویی آن امکانات کافی مانند دمپایی ، مسواک و شامپو ندارد و در صورت درخواست هم رسیدگی نمیشود .رفتار مدیریت و کارکنان هتل مناسب نیست و شما را راضی نخواهد کرد . 
بهتر از قبل از رزرو و خرید این هتل حتما تحقیق بکنید و امکانات آن را با شرایط خود بسنجید .
 
اتاق های ویژه:
- اتاق های خانوادگی 
 
خدمات:
- خانه داری - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - خدمات تورها - فکس و کپی 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - تهویه - بار - رستوران 




منبع: تور استانبول هتل لیون
پاسخ

تور ارمنستان هتل رجینه

#3
تور مالزی هتل سوئیت-نوماد ساکسا

هتل- سوئیت نوماد ساکسا که در فاصله کمی از مرکز شهر و مترو قرار گرفته یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که با خانواده خصوصا با کودکان به مالزی سفر میکنند ، چون همانطور که از نام هتل مشخص است تمامی اتاق های آن سوئیت است و میتوانید در آشپزخانه آن برای خود غذا تهیه کنید .
[عکس: XoWwiN73Xcp.jpg]
کارکنان هتل همگی بسیار مودب و خوش برخورد هستند و بهداشت اتاق ها هم از کیفیت بالایی برخوردار است . از ایراداتی که به این هتل 4 ستاره وارد میشود دوری از مراکز خرید است چنان چه بیشتر آژانس های مسافرتی که تور مالزی برگزار میکنند پیشنهاد میکنند اگر خرید و مراکز خرید یکی از اولویت های شما است بهتر است هتل خود را در خیابان بیتانگ انتخاب کنید . چون هتل نوماد ساکسا در محیطی دنج و خلوت جای گرفته .
[عکس: WPa476KaP.jpg]
از امکانات هتل میتواندد به سرویس رایگان به چند تا از مناطق دیدنی کوالالامپور مانند پارک پروانه ها و پارک تفریحی Suria ، سالن بدنسازی ، استخر ، مرکز آب گرم ، مرکز ماساژ و رستوران های شیک که انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو میکنند اشاره کرد .
اتاق ها دارای حمام بزرگ اختصاصی ، آشپزخانه های مجهز و بزرگ است تا رفاه کامل مسافران را محیا کند.
 
استخر:
- استخر روباز - مرکز سلامت و آبگرم 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین - اتاق های خانوادگی 
 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار 




منبع: تور مالزی هتل سوئیت-نوماد ساکسا
پاسخ

تور ارمنستان هتل رجینه

#4
تور استانبول هتل آل سیزن

هتل 4 ستاره آل سیزن (All Seasons Hotel) با جای گیری در محله آکسارای به بسیاری از موزه ها و مکان های تاریخی استانبول دسترسی راحتی دارد و همین باعث میشود که برای بسیاری از مسافران تور استانبول گزینه مناسبی باشد . هتل به تراموا و مترو بسیار نزدیک است اما بر خلاف توضیحات خود هتل به میدان تاکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول است خیلی نزدیک نیست و برای دسترسی باید از تراموا و مترو استفاده کنید .

[عکس: wmcAlVn.jpg]

اگرچه بسیاری از آژانس های گردشگری ایرانی در تور استانبول خود از این هتل استفاده میکنند ، با این حال بسیاری از مسافران از کیفیت پایین بهداشت و برخورد پرسنل و تکراری بودن صبحانه ها شکایت دارند . با کمی جستجو در اینترنت متوجه میشوید که اتاق ها کمی کوچک و تهویه مطبوعی ندارند داخل اتاق ها دمپایی و یا کتری برقی وجود ندارد و صبحانه ها هم از تنوع مطلوبی برخوردار نیست همچنین چون هتل در کوچه قرار دارد نمای اتاق ها چشم انداز مطلوبی نیست .
از ویژگی های مثبت هتل میتوان به اینترنت رایگان و نزدیکی به تراموا و مترو و بازارهای سنتی استانبول اشاره کرد .
امکانات تفریحی:
 
 
- اتاق بازیهای کامپیوتری 
 
استخر:
- ماساژ - سونا 
اتاق های ویژه:
- اتاق های خانوادگی 
 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - خدمات تورها - فکس و کپی - کرایه اتومبیل - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار - بار - اتاقهای ضد صدا - گرمایش - منطقه بدون سیگار - رستوران - بار مخصوص تنقلات 





منبع: تور استانبول هتل آل سیزن
پاسخ

تور ارمنستان هتل رجینه

#5
تور ارمنستان هتل ماریوت

کشور ارمنستان یکی از کشورهایی است که در سالهای اخیر پیشرفت سریعی داشته و سرمایه گذاری های خوبی بر روی صنعت توریست و گردشگری آن انجام شده بطوریکه با کمی قدم زدن در شهر ایروان متوجه تعداد زیاد هتل ها خواهید شد در این بین هتل 4 ستاره مریوت ایروان با ارائه خدمات متفاوت و با کیفیتی مشتریان زیادی را به خود جلب کرده که اکثرا از کشورهای اروپایی هستند . 

[عکس: DqKdWFPcQ.jpg]

هتل مریوت در میدان جمهوری قرار دارد و موقعیت مکانی آن بر اهمیت و کیفیت آن افزوده است چرا که میدان جمهوری مهم ترین میدان شهر ایروان محسوب میشود و به بسیاری از موزه ها و مکان های تفریحی نزدیک است شب ها هم میتوانید از برنامه مفرح رقص فواره ها دیدن کنید .
هتل مریوت دارای 226 اتاق است و از امکانات هتل میتوان به سرویس اتاق 24 ساعته ، سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، مرکز آبگرم و سونا ، داروخانه ، بوتیک ، آرایشگاه ، گل فروشی ، زمین گلف و تنیس ، صرافی ، سالن کنفرانس و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد .
اتاق ها بزرگ و دلباز با چشم انداز بینظیر از کوه های آرارات و میدان جمهوری با دیزاین و مبلمان های مدرن ، حمام اختصاصی با وان ، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون متصل به ماهواره است .
متاسفانه به دلیل قیمت بالای این هتل آژانس های مسافرتی کمتر از این هتل در تور ارمنستان خود استفاده میکنند اگر به دنبال هتلی شیک و تمیز با خدمات با کیفیت میگردید هتل مریوت برای شما مناسب خواهد بود.
استخر:
جکوزی - مرکز سلامت و آبگرم 
امکانات ورزشی:
مرکز بدنسازی 
خدمات:
- امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - فکس و کپی - مرکز تجارت - سرویس مستخدم - سرویس اتو شلوار 
سایر امکانات:
- رستوران - اتاق و امکانات برای معلولین - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - تریا - گرمایش 





منبع: تور ارمنستان هتل ماریوت
پاسخ

تور ارمنستان هتل رجینه

#6
تور مالزی هتل هیلتون کوالالامپور

همواره نام هتل های 5 ستاره هیلتون در هر شهر و کشوری که باشند موجب اطمینان خاطر مسافران است و تمام مسافرانی که تنها یکبار در این هتل اقامت داشته باشند میدانند که آسایش و رضایت خاطر شان ضمانت شده است . هتل هیلتون کوالالامپور هم مانند باقی شعبات این برند با سابقه و حرفه ای امکانات فراوانی را ارائه میدهد و در بین هتل های فراوان مالزی همچنان مشتریان ثابت خود را دارد .

[عکس: p7JxTaEOmi7VD.jpg]

اگر شما هم برای اولین بار به تور مالزی میروید و قصد اقامت در کوالالامپور را دارید و نمیتوانید بین هتل های مختلف اعتماد کرده و یکی را انتخاب کنید ، هتل هیلتون کوالالامپور انتخاب بدون ریسکی برایتان خواهد بود .
هتل دارای امکانات فراوانی همچون موقعیت مکانی مناسب نزدیک به باغ Lake Gardens و مرکز گردهمایی ها و ایستگاه مرکزی KL است . اتاق ها همگی بزرگ و دلباز ، با تلویزیون های بزرگ و مدرن متصل به ماهواره ، حمام های بزرگ با دو دوش  و وان ، سونا و اتاق بخار ، استخر بزرگ  ، مرکز آب گرم ، استخر کودکان ، 6 رستوران متنوع کلاس های ورزشی ، سالن ورزشی و بسیاری امکانات دیگر است .
امکانات تفریحی:
- سرویس نگهداری کودکان 
 
استخر:
- ماساژ - جکوزی - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات کفش و واکس - فکس و کپی - مرکز تجارت 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار 




منبع: تور مالزی هتل هیلتون کوالالامپور
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان