انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
توصیه های مهم انتظامی در رابطه تورهای خارجی

توصیه های مهم انتظامی در رابطه تورهای خارجی

#3
منبع: تور مالزی هتل رویال بیتانگ ویژه نوروز
سفر کردن یکی از رویایی ترین آرزوهای بشریت در قرن های گذشته بوده است و یکی از بهترین روش ها برای دور شدن از محیط پر مشغله و سخت روزانه که مملو شده است از تنش و اضطراب و افکار اذیت کننده که انسان را خسته و از روند طبیعی زندگی دور می کند. با یک سفر گردشگری و یا  می توان خستگی 2 تا 3 ماهه را از بدن دور کرد و خود را برای 2 تا 3 ماه کار مداوم دیگر آماده کرد.
[عکس: BF4ByKtMOM4.jpg]
یکی از بهترین مسیرها برای سفر ، تور مالزی کوالالامپور می باشد . از آن رو که شهر کوالالامپور پایتخت کشور مالزی می باشد بسیاری از مناطق دیدنی و هتل های مالزی در این شهر واقع شده است. یکی از تورهایی که برای مالزی برگزار می شود  می باشد.
هتل ریوال بیتانگ، هتلی است 4 ستاره لوکس که در مرکز مثلث طلایی کوالالامپور واقع شده است و مسافرانی که از این هتل در تفریحات خود استفاده می کنند فاصله کمی تا مرکاز اصلی تجاری و مسیرهای رفت و آمد شهر کوالالامپور دارند.این هتل لوکس که یکی از برترین هتل های 4 ستاره شهر می باشد و همواره مورد اشاره آژانس های مسافرتی تور مالزی می باشد دارای اتاق هایی است که در عیل سادگی نمایش دهنده هنر و راحتی می باشند و معمولاً مسافران این هتل ها را به برای استراحت در طول اقامت در این هتل همراهی کرده و به آنها برای رفع بیشتر خستگی کمک می کند. این هتل 2 فاکتور اصلی هر مسافری را دارا می باشد ، .واقع شدن در مکانی مناسب برای دسترسی به مکان های دیدنی کوالالامپور و نیز مناسب بودن برای استراحت در زمان های حضور در هتل دور از هیاهو و شلوغی شهر کوالالامپور. فاکتورهای اصلی این هتل به همراه استخر روباز آرام آن، هتل رویال بیتانگ را به مکانی ساکت و آرام در قلب شهر تبدیل ساخته است. هتل رویال بیتانگ شهر کوالالامپور دارای یک رستوران، تریا و سالن بدنسازی میباشد. مرکز آب گرم آن توسط درختان استوایی احاطه و با درمانهای متنوع خود، حس طراوت و جوانی را در میهمانان برمی انگیزند.
 
امکانات تفریحی:
- سرویس نگهداری کودکان 
 
استخر:
- جکوزی 
- استخر روباز 
- مرکز سلامت و آبگرم 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین 
- سوئیت مخصوص تازه عروس 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خانه داری 
- امکانات جلسه و ضیافت 
- لباسشویی 
- خشکشویی 
- اتو کشی 
- فروشگاه هدایا و سوغات 
- فکس و کپی 
- مرکز تجارت 
سایر امکانات:
- رستوران 
- پذیرش شبانه روزی 
- روزنامه 
- اتاقهای پاک و بدون سیگار
- آسانسور 
- گاوصندوق 
- انبار بار و چمدان 
- تهویه 
- بار 




پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
RE: توصیه های مهم انتظامی در رابطه تورهای خارجی - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴, ۱۲:۳۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان