انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شهر کوالالامپور و اطراف آن

شهر کوالالامپور و اطراف آن

#2
تور ارمنستان هتل نایری

با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و در پیش داشتن  سال 95 باید خودمون را برای سفرها با تورهای داخلی و خارجی آماده کنیم. با توجه به شرایط مالی معمولاً سالی 1 بار بیشتر فرصت رفتن به سفرهای خارجی پیش نمی آید که از نظر بیشتر مردم تورهای نوروزی بهترین فرصت برای این نوع سفرها می باشند. 
ازآنجایی که سفرهای نوروزی در ایام پیک سفری ایران برگزار می شود هزینه های تورها بطور سرسام آوری بالا می رود و از این رو تورهای نزدیک بهترین گزینه برای اکثر مردم می باشد. تور ارمنستان یکی از بهترین گزینه ها است . با توجه به داشتن مرز با ایران ارمنستان یکی از امن ترین و زیبا ترین همسایه های ایران است که با توجه به رفت و آمد مسافران زیادی بین ایران و ارمنستان تشابهات فرهنگی زیادی مابین ما و این کشور دیده می شود.
[عکس: 8ZA2aGj.jpg]
 با توجه به تازه رد شدن از زمستان و کوهپایه ای بودن شهر ایروان (پایتخت ارمنستان) کمی سرد می باشد ولی قطعاً با توجه به مراسم های گسترده ای که در این بازه در این کشور برگزار می شود و همچنین حضور گسترده ی مسافران ایرانی در این بازه ی زمانی خالی از لطف نیست.
در نوروز 94 شهر ایروان میزبان 30000 ایرانی بوده است که با توجه به صحبت هایی که با مدیران تور در این منطقه و مدیران هتل های اصلی ایروان داشتیم حتی یک اتاق خالی نیز در بازه های اصلی سفر وجود نداشت. در صحبتی که برگزار کننده تور ارمنستان هتل نایری داشتیم بیان کرد که با توجه به بهتر شدن امکانات شهر ایروان در سالهای گذشته و نیز برگزاری مراسم های گسترده شهر ایروان هر ساله میزبان خیل گسترده از مسافران می باشد.



منبع: تور ارمنستان هتل نایری
پاسخ


پیام‌های این موضوع
شهر کوالالامپور و اطراف آن - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳, ۰۱:۰۵ ق.ظ
RE: شهر کوالالامپور و اطراف آن - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳, ۰۱:۱۸ ق.ظ
RE: شهر کوالالامپور و اطراف آن - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳, ۰۱:۳۴ ق.ظ
RE: شهر کوالالامپور و اطراف آن - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۰۱:۰۱ ق.ظ
RE: شهر کوالالامپور و اطراف آن - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۰۱:۰۴ ق.ظ
RE: شهر کوالالامپور و اطراف آن - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۰۱:۰۷ ق.ظ
RE: شهر کوالالامپور و اطراف آن - توسط atena9568 - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵, ۱۱:۱۰ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان