انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید

#6
تور استانبول هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

 
[عکس: a4lo8iVI1.jpg]
تور استانبول هتل گرند جواهیر (Grand Cevahir Hotel Convention Center) یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که میخواهند در کنار تفریح و دسترسی بهمکان های دیدنی استانبول ملاقات ها و قرار های کاری و تجاری خود را به بهترین نحو انجام دهند . 
از بهترین اماکاناتی که هتل 5 ستاره گرند جواهیر در اختیار تجار میگذارد ، لابی و سالن کنفرانس شیک و مجلل مناسب برای قرار های کاری ، امکان پارک رایگان و اینترنت رایگان و پر سرعت است .
 اتاق های هتل بزرگ و تمیز با حمام اختصاصی ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ای ، سشوار ، اینترنت رایگان میز کار و بسیاری امکانات دیگر است .
[عکس: N50w5snWLS4.jpg]
داخل ساختمان هتل یک قنادی ، دو رستوران و دو کافه هست که انواع غذاهای ترکی و سنتی را ارائه میدهند . صبحانه ها بوفه باز و از تنوع خوبی برخوردار است . 
ذکر این نکته بد نیست که اگرچه هتل 5ستاره است با این حال نمیتوان آن را در رده هتل های لوکس و مجلل در نظر گرفت متاسفانه با اختلافات و درگیری های داخلی کشور ترکیه در سال های اخیر استاندارد کل هتل ها پایین آمده و هتل گرند جواهیر هم از این قاعده مستثنا نیست . بسیاری از مسافران معتقدند کیفیت خدمات و بهداشت این هتل نسبت به دو سال پیش کاملا افت کرده با این حال باز هم نسبت به بسیاری از هتل ها هنوز در صدر لیست است . بعلاوه چنانچه قصد اولیه تان برای تور ترکیه ، خرید است و دسترسی به میدان تاکسیم و مراکز خرید آن برایتان مهم است باید ذکر کرد که فاصله هتل گرند جواهیر با این مکان فاصله نسبتا زیادی دارد .
 
امکانات تفریحی:
- سرویس نگهداری کودکان 
 
استخر:
- ماساژ - استخر روباز - سونا - سولاریوم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده 
اتاق های ویژه:
- اتاق و امکانات برای معلولین 
امکانات ورزشی:
- مرکز بدنسازی 
خدمات:
- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - آرایشگاه - صبحانه در اتاق - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - فکس و کپی 
سایر امکانات:
- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - منطقه بدون سیگار 





منبع: تور استانبول هتل گرند جواهر کانونشن سنتر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۲:۵۲ ق.ظ
RE: 4 راه منحصر به فرد برای کشف یک شهر جدید - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸, ۱۱:۴۳ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان