انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت دوم

ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت دوم

#1
Wink 
ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت دوم
 
 
 

در قسمت اول مقاله ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما، با هم دلایل اهمیت و ضرورت طراحی صفحه درباره ما را به عنوان بخشی حیاتی و مهم در پروسه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت بررسی نمودیم.
مخاطب سایت کیست؟
مخاطب به افرادی که بازدیدکننده سایت شما هستند اطلاق می گردد. توجه و تمرکز بر افراد به عنوان مخاطبان سایت و آنچه سبب حصول اطمینان از وفاداری آنها می گردد نیز بخش مهم دیگری از پروسه سئو سایت خواهد بود. علاوه بر آن، باید بر روی نوع مخاطبان مورد هدف، با توجه به حوزه و گستره کاری خود که شرکتی بزرگ یا کسب و کاری خرد است نیز تفکری خاص داشت.
در میان فاکتورهایی که در شناسایی مخاطب مدنظر است، می توان به سن و جنسیت و زمینه های فرهنگی و محل و ... اشاره کرد. در ساخت سایت، صفحه درباره ما حداقل برای سه نوع از بازدیدکنندگان اهمیت قابل توجهی دارد.
نوع اول: در پروسه طراحی سایت در صورت وجود محتوای مناسب و معتبر در صفحه درباره ما و دیگر صفحات وب سایت احتمال وفادارای و بازگشت مکرر بازدیدکنندگانی که برای اولین بار سایت را دیده اند، بیشتر می گردد. (تبدیل بازدیدکننده به کاربر)
نوع دوم: گروهی از افراد هستند که به طور منظم بازدید از سایت دارند. این دسته از افراد اغلب با صرف وقت، در سایت یا نرم افزارهای مربوطه ثبت نمام می نمایند. در این حالت صفحه درباره ما فرصت یافتن اطلاعات بیشتری در مورد سایت را در اختیار این دسته از افراد قرار می دهد.
نوع سوم: گروهی از افراد که شامل مخاطبان تجاری هستند. این دسته از افراد علاقمند به همکاری حرفه ای بوده و از حوزه تبلیغات می آیند و به عنوان نویسندگان محتوا فعالیت می کنند. بنابراین برای این دسته از افراد وجود صفحه درباره ما کمک شایانی برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات لازم با زمینه کاری شما و وب سایت خواهد نمود، تا در آینده در صورت تمایل به همکاری با شما به عنوان محقق و یا نویسنده شناخت کافی برای ارائه مقاله یا پست های وبلاگ و ... را داشته باشند.
اطلاعات اساسی به عنوان بررسی اجمالی در صفحه درباره ما
طراحی این صفحه پیچیده نبوده و تنها برای حفظ مختصری اطلاعات در ذهن بازدیدکننده خواهد بود. یکی از دلایل اهمیت وجود این صفحه برای بازدیدکننده، اطمینان خاطر یافتن از وجود فیزیکی و واقعی کمپانی اشاره شده در سایت است. افراد با دیدن آدرس واقعی و محل فعالیت شرکت به حقیقی بودن عرضه محصولات یا خدمات امیدوار گردیده و اینگونه درصد اعتمادسازی افزایش یافته و این اعتمادسازی در معرفی فرد به فرد سایت و در نتیجه افزایش ترافیک و سئو وب سایت موثر خواهد بود.
 
ادامه
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان