انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی ساخت سایت برای گروه های سنی متفاوت

چگونگی ساخت سایت برای گروه های سنی متفاوت

#1
Rainbow 
چگونگی ساخت سایت برای گروه های سنی متفاوت
 

 
آنچه سبب مهم شدن طراحی سایت و صفحات آن می گردد، تنوع و امکانات مختلف از نیازها و الزامات خاص طیف های مختلف از مخاطب و بازدیدکنندگان سایت است. در پروسه بهینه سازی سایت فاکتورهای مشخصی را با توجه به گروه های سنی بازدیدکننده سایت، باید در نظر داشت. برای مثال سایتی با زمینه سرگرمی که مختص گروه سنی کودکان طراحی شده است، پوشش بازدیدکنندگان آن کمتر از طیف بزرگسالان خواهد بود. از جمله مواردی که در پروسه ساخت سایت در این زمینه باید مدنظر قرارداد می توان به روانشناسی، دسترس پذیربودن، قابلیت استفاده و طراحی رابط کاربری سایت اشاره کرد.
استفاده همه نسل ها از اینترنت
این موضوع را نمی توان انکار کرد که وب بخش جدایی ناپذیر از زندگی افراد در هر سنی است، حتی آنهایی که هنوز میانه خوبی با کامپوتر و دنیای وب ندارند. طراحان سایت با درنظرداشتن تمام گروه های سنی (از افراد همیشه آنلاین یا کودکان مشتاق دنیای نت تا کسانی که رابطه خوبی با دنیای اینترنت ندارند)، بیشتر تمرکز خود را بر روی گروهی خاص که مدنظر فعالیت و حوزه کاری سایت است، معطوف می نمایند.
شناسایی مخاطبان وفادار سایت، شما را در رسیدن به شمار زیاد بازدیدکنندگان سایت(سئو قوی) یاری نموده و نیز از تمرکز اشتباه بر روی گروهی خاص جلوگیری می نماید.
تا چند سال گذشته و قبل از فراگیر شدن کامپیوتر، کودکان زیر 10 سال از دنیای نت دور بوده و علاقه ای نشان نمی دادند ولی امروزه با اهمیت فزاینده کامپیوتر و اینترنت در همه زمینه های زندگی روزمره، آموزش کامپیوتر یک نیاز تلقی گردیده و دیگر ابزاری لوکس به حساب نمی آید. بنابراین در طراحی وب سایت برای کودکان باید تمام تلاش را برای طراحی رابط کاربری قابل درک به کار برد و با بهره گیری از ترکیب تصاویر و انیمیشن و رنگهای شاد و جذاب جنبه آموزشی و سرگرم کنندگی آن را نیز حفظ نمود.
گروه سنی نوجوانان از کودکان نیز برای رشد و موفقیت سایت و سئو وب سایت عامل موثرتری هستند. این گروه از منظر مدت آنلاین بودن و درک صحیح تر نسبت به دنیای اینترنت و فعالیت در بازی های آنلاین و حضور اجتماعی در شبکه های اجتماعی گزینه مناسبی به عنوان طیف کثیری از بازدیدکنندگان سایت برای بهینه سازی وب سایت خواهند بود.
در صورت مدنظرقراردادن گروه سنی بزرگسالان در طراحی وب سایت، به دلیل بهره مندی دانش کافی از علوم کامپیوتر و نت در این قشر از افراد، از گرافیک های زرق و برق دار و یا انیمیشن های زنده اجتناب نمایید. این دسته از افراد در انتخاب خود سرعت و کارپسند بودن و استفاده از لینک های مستقیم و سئو سایت و بهره مندی از طراحی حرفه ای سایت را اولویت قرار خواهند داد.
پاسخ

چگونگی ساخت سایت برای گروه های سنی متفاوت

#2
هاست
خرید هاست
هاست لینوکسhttp://hostcode.ir/
پاسخ

چگونگی ساخت سایت برای گروه های سنی متفاوت

#3
سرعت برش شما چقدر است؟

کارگاه های تولیدی بزرگ و مغازه های معمولی اغلب نیازهای متفاوتی از برشکاری دارند. هنگام خرید برش پلاسما به نموداری که اغلب در زیر و یا در کنار دستگاه های برش نصب می شود دقت کنید. این گزینه ها شامل سرعت برشکاری در ضخامت های مختلف فلز است که (IPM:Inch Per Minute) نامیده می شود. اگر ورق شما ۶میلیمتر یا ۸ میلیمتر ضخامت دارد دستگاه های دارای آمپر بالاتر می توانند با سرعت بالاتری به نسبت دستگاههای با آمپر کمتر برشکاری کنند. توصیه ما این است، دستگاهی خریداری کنید که بار اطلاعاتی که داده شد، مقدار دو برابر نیاز شما را بتواند برشکاری کند.برای مثال برای برش ورق های ۸ میل دستگاهی انتخاب کنید که ورق ۱۲ میل را برش دهد. یعنی دستگاه ۶۰ آمپر.
مانند تجهیزات جوشکاری ، چرخه کار برای برش اتوماتیک یا پیوسته مهم است. چرخه کار به این معنی است که مقدار برشی که می توانید به طور مداوم از دستگاه خود کار بکشید و دستگاه احتیاج به خنک کردن نداشته باشد. چرخه کار در دوره های ده دقیقه ای معین می شوند. به عنوان مثال یک سیکل ۶۰ درصدی یعنی شما با یک دستگاه ۵۰ آمپری می توانید به مدت ۶ دقیقه از یک دوره ۱۰ دقیقه ای را به برشکاری بپردازید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان