انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

#12
طراحی کلی یک وب سایت میتواند بازدید کننده را تحت تاثیر قرار دهد که بازهم به وب سایت سر بزند و از خوانندگان آن شود. طراحی شامل آیتم هایی مانند صفحه بندی، فونت و رنگ، و همچنین انتخاب تصاویر می باشد. با این حال هنگامی که بازدید کننده به خاطر طراحی خوب به سایت شما برمیگردد نسبت به زمانی که بازدید کننده به دلیل متن ها تاثیر گذار و عالی ای که روی وب سایتتان قرار دارد به سایت شما باز میگردد از اهمیت کمتری برخوردار است. به همین دلیل، به استثنای طراحی سایت پایه، هیچ چیز در کیفیت یک وب سایت به اندازه متون نوشته شده در وب سایتتان تاثیر نمی گذارد . تضمینی که یک متن قوی به شما میدهد یک گام مهم است که نیاز به یک رویکرد ساختار یافته برای به موفقیت رساندن وب سایت است.

مبانی

اکثر خوانندگان جذب یک متن با کیفیت بالا که از نظر نگارش و گرامر صحیح و خالی از اشتباهات املایی و تایپی است میشوند.همچنین نوشتن وب سایت باید مختصر و مفید باشد، و با استفاده از زیرخط کردن و بولد کردن و... به طور موثر برای کمک به خواننده اقدام کرد.


نوشتن وب سایت در 5 مرحله

هنگامی که در تلاش برای نوشتن متن وب سایت به صورت بسیار عالی هستید بهتر است که در ذهن داشته باشید که نوشتن وب از طریق 5 مرحله خاص پیش می رود.

این مراحل عبارتند از:

1) ایجاد یک طرح کلی
2) نوشتن یک طرح کلی
3) نوشتن پیش نویس خشن
4) اصلاح پیش نویس و نهایی
5) اثبات خواندن


مرحله اول ، ایجاد یک طرح کلی :


فاز برنامه ریزی در مورد نوشتن شامل بحث اعضای تیم نگارش در مورد متون و توافق بر نقاط کلیدی است. برای استفاده از یک وب سایت با طراحی موازی، این را می توان به عنوان یک جلسه طوفان فکری در نظر گرفت که از آن بیانیه ای از کار ظهور خواهد کرد . سوالات معمولی که در این مرحله پاسخ داده میشود شامل تصمیم گیری محتوا و تعیین مخاطبان اصلی خواهد بود به علاوه کنار هم قرار دادن یک جدول زمانی .همچنین تعیین این مسئله که چه مدت طول میکشد تا هر بخش از جمله مقالات و...آماده شوند.البته این نکته را باید در نظر گرفت که مثلا متن صفحه اصلی با سایر قسمت ها ممکن است متفاوت باشد ، پاراگراف ها ، کلمات بلد شده ، زیرخط ها و .... شاید در سایر قسمت ها تفاوت داشته باشد پس در این برنامه ریزی باید همه جوانب را در نظر گرفت تا بتوان گفت چه مدت طول خواهد کشید تا متون بخش های مختلف آماده شود .


مرحله دوم ، نوشتن رئوس مطالب:


هنگامی که پروژه به درستی برنامه ریزی شد، رئوس مطالب را می توان به پایان رساند. طرح کلی یک لیست از نکات کلیدی خواهد شد که در هر بخش و یا صفحه از سایت ساخته شده است. مقالات، مطالب و غیره را باید به عنوان مقدمه بدنه اصلی یک نتیجه گیری در نظر گرفت. این روش نوشتن اساسی است، اما این نوع نوشتن متن تا حدی فراموش شده است. جای تعجب است که چگونه بسیاری از مقالات در وب سایت های مختلف این فرمول پیروی نمی کنند.

مرحله سوم ، پیش نویس:

پیش نویس اولین بار است که جملات کامل را کاملا کنار هم قرار میدهد. مهم ترین نکته قابل ذکر این است که با توجه به پیش نویس معمولا متن نهایی با کیفیت بهتری آماده خواهد شد.

مرحله چهارم ، اصلاح پیش نویس:

در تمام متن باید تجدید نظر کرد تا آن را مطابق با کیفیت مورد نیاز مالک وب سایت آماده کرد. در واقع، حتی برندگان جایزه پولیتزر هم در متن پیش نویس خود تجدید نظر میکنند. هر متن نوشته شده شما در حال حاضر نیاز به تجدید نظر دارد تا مطمئن شوید که آن را کاملا با کیفیت و شامل محتوای در نظر گرفته شده نوشته اید.

مرحله پنجم ، خواندن نهایی:

در نهایت در متن نوشته شده یک تجدید نظر نهایی کرده و یا در واقغ مرحله خواندن نهایی را انجام میدهید. در اینجا به همه جزئیات از قبیل قالب بندی و طراحی و نگارش و اشتباهات تایپی و املایی و .... دقت میکنید و تک تک موارد را بررسی میکنید.

منبع:شرکت طراحی سایت ارزان ایفانت
شرکت ایفانت با خدمات طراحی سایت و سئو با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
مبانی طراحی سایت های بزرگ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵, ۱۲:۵۱ ب.ظ
چگونه نوشتن محتوای وب سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸, ۰۱:۳۸ ب.ظ
PNG (نرم افزار شبکه گرافیک) - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴, ۱۲:۴۲ ب.ظ
ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶, ۱۰:۵۱ ق.ظ
قابل استفاده بودن وب سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸, ۱۲:۳۱ ب.ظ
نقشه های تصویری - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹, ۱۱:۵۱ ق.ظ
اشتباهاتی در سئو - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱, ۰۹:۴۹ ق.ظ
HTML5 چیست؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲, ۱۱:۲۷ ق.ظ
مدیریت محتوا چیست ؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳, ۱۱:۳۳ ق.ظ
تغییر شکل اشاره گر ماوس - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵, ۰۹:۵۲ ق.ظ
چگونگی انتخاب دامنه مناسب - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸, ۱۰:۵۳ ق.ظ
استانداردهای وب سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹, ۰۱:۲۸ ب.ظ
چگونه در وبلاگ خود عکس قرار دهیم ؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰, ۱۰:۳۷ ق.ظ
چگونه در وبلاگ خود عکس قرار دهیم ؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱, ۰۱:۰۸ ب.ظ
رنگ های مناسب برای طراحی سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲, ۱۱:۲۶ ق.ظ
رنگ های مناسب برای طراحی سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶, ۱۰:۲۸ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان