انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

مقالات طراحی سایت ، سئو ، بازاریابی اینترنتی

#6
اولین سوالی که بسیاری از افرادی که به دنبال سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ، قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت سایت های ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت یک سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

منبع : شرکت طراحی سایت ارزان ایفانت
شرکت ایفانت با خدمات طراحی سایت و سئو با بهترین کیفیت و هزینه مناسب در خدمت شماست.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟ - توسط efanet - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵, ۰۹:۵۰ ق.ظ
مبانی طراحی سایت های بزرگ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵, ۱۲:۵۱ ب.ظ
چگونه نوشتن محتوای وب سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸, ۰۱:۳۸ ب.ظ
PNG (نرم افزار شبکه گرافیک) - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴, ۱۲:۴۲ ب.ظ
ده اشتباه بزرگ در تبلیغات اینترنتی - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶, ۱۰:۵۱ ق.ظ
قابل استفاده بودن وب سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸, ۱۲:۳۱ ب.ظ
نقشه های تصویری - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹, ۱۱:۵۱ ق.ظ
اشتباهاتی در سئو - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱, ۰۹:۴۹ ق.ظ
HTML5 چیست؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲, ۱۱:۲۷ ق.ظ
مدیریت محتوا چیست ؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳, ۱۱:۳۳ ق.ظ
تغییر شکل اشاره گر ماوس - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵, ۰۹:۵۲ ق.ظ
چگونگی انتخاب دامنه مناسب - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸, ۱۰:۵۳ ق.ظ
استانداردهای وب سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹, ۰۱:۲۸ ب.ظ
چگونه در وبلاگ خود عکس قرار دهیم ؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰, ۱۰:۳۷ ق.ظ
چگونه در وبلاگ خود عکس قرار دهیم ؟ - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱, ۰۱:۰۸ ب.ظ
رنگ های مناسب برای طراحی سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲, ۱۱:۲۶ ق.ظ
رنگ های مناسب برای طراحی سایت - توسط efanet - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶, ۱۰:۲۸ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان