انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
8 پیش بینی در رابطه با طراحی وب سایت در 2016 – شماره 2

8 پیش بینی در رابطه با طراحی وب سایت در 2016 – شماره 2

#1
Smile 
8 پیش بینی در رابطه با طراحی وب سایت در 2016 – شماره 2
 


در ادامه مقاله شماره یک پیش بینی های طراحی سایت در 2016، سه مورد از پیش بینی های مطرح شده را به اختصار توضیح دادیم. حال در ادمه باقی موارد را لیست می نماییم.

4-برجسته شدن فزاینده طراحی مدولار:
سایت های رسانه ای به طور میانگین 12 مقاله روزانه منتشر می نمایند. طراحی مدولار در واقع ویترینی از تعدد محتوا در سایت در حالی که از آشفتگی در سایت جلوگیری می کند، به ویژه سایت های رسانه ای، که در آینده اینگونه سایت ها را بیشتر دیده خواهند شد.
یک مثال خوب از انتشار عمده که از طراحی مدولار در ساخت سایت خود بهره می برد سایت  http://thenextweb.com است.
5-SVG
: SVG مخفف کلمات Scalable Vector Graphics به معنای گرافیک برداری مقیاس پذیر است که در سال 2015 پررنگ تر شده است. حتی گوگل نیز لوگو خود را با فایل SVG واضح تر و کوچکتر طراحی نموده است. SVG با قابلیت نمایش گرافیک های برداری که می تواند صرف نظر از مقیاس رزولیشن هر دستگاهی در آن دیده شوند، در سال 2016 جریان اصلی در طراحی سایت خواهد شد. به طور خلاصه می توان گفت که SVG یکی از المان های گرافیک برداری طراحی وب سایت بوده و عکس های SVG با زوم کردن دچار افت کیفیت نخواهند شد.
این نوع زبان یا تکنولوژی ایجاد انیمیشن و گرافیک های تعاملی را تسهیل نموده و اهمیت این خصوصیت در دنیای بصری و مباحث سئو سایت رو به افزایش است.
واقعیت این است که امروزه تقریبا هر مرورگری SVG را پشتیبانی می کند و این موضوع کمک بیشتری به تصویب استفاده از آن می نماید.
6-طراحی وب سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا:
طراحی وب سایت ریسپانسیو که حداقل چند سال به عنوان روندی در طراحی بوده در سال 2016 بیشتر به چشم خواهد آمد. با وجود اینکه صاحبان سایت ها به قدرت این نوع طراحی در مباحث سئو نیز واقف اند، اما هنوز آن را جدی نگرفته اند. یکی از دلایل عمده افزایش احتمال تصویب طراحی سایت واکنش گرا، Google Mobilegeddon در سال 2015 بود. اساسا، این تلاش گوگل برای متقاعد کردن وب سایت ها برای تطبیق با بهترین شیوه های موبایل خواهد بود زمانی که شروع به جریمه نمودن سایت هایی نماید که mobile-friendly نیستند. بنابراین در سال 2016 شاهد بسیاری از طراحی وب سایت بر اساس نوع واکنش گرا خواهیم بود.
7-استفاده گسترده از ریز تعامل ها:
کاربران وب روزانه با ریزتعامل ها برخورد دارند. زمانی که سایت خود را آپدیت می نمایند یا زمانی که مطلبی یا عکسی را لایک می کنند، ریز تعاملی را به کار گرفته اند. ریزتعامل ها در ایجاد تجربه بهتر کاربران با افزایش کاربری و ایجاد امکانات کاربرپسند در سایت موفق بوده اند و این احساس رضایت سبب ماندگاری سایت در اذهان کاربران شده و اینگونه بازدید از سایت بیشتر شده و افزایش ترافیک سایت و بهینه سازی سایت را به دنبال خواهد داشت.
8-سرعت سایت امتیاز نیست، بلکه ضروری است:
در سال 2016 بیش از قبل سرعت، نقش اساسی در سئو وب سایت ایفا می کند و سایت ها و برندهایی که از این امر غفلت کنند متحمل ضررهای بسیاری از جمله نارضایتی کاربران خواهند شد.
بر اساس تحقیق ارائه شده حدود 40% از افرادی که سایت را ترک می کنند به دلیل زمان لود آن سایت بوده که بیش از 3 ثانیه بوده است. سرعت بخش اصلی از طراحی است و صاحبان سایت را مجبور به پیروی از آن می نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان