انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید هاست,خرید سرور مجازی از سرویس دهنده های مطمئن

خرید هاست,خرید سرور مجازی از سرویس دهنده های مطمئن

#1
این مقاله رو نوشتم تا تو دوست عزیز در بازار پرهرج و مرج هاستینگ کشور در رابطه با خرید هاست,خرید سرور مجازی برای سایت های شخصی و یا امور کاری متفاوت خود دچار سردرگمی نشی , همه روزه و به ویژه در فصول تعطیل سال یک سری از کاربران اینترنت با توجه به شنیده های دیگران در رابطه با سود این صنعت اقدام به تاسیس هاستینگ شخصی می کنند و در شروع کار به محض دست و پنجه نرم کردن با مشکلات این صنعت و عدم داشتن تخصص کافی و هزینه های گزاف ان نهایتا بعد از چند ماه این کار رو در نیمه راه رها می کنند و مشتریان خود را بدون اگاهی قبلی و دادن خسارت و راهنمایی رها می کنند و دیگر ردی از این اشخاص در اینترنت برای مطالبات خود پیدا نخواهید کرد.
 
حال بپردازیم به فاکتورهای مهمی که شما دوست خوبم اگر هر زمان نیاز به خرید هاست,خرید سرور مجازی داشتید با اتکا به انها میتوانی با معیارهای سنجیده تری برای خریدهات اقدام کنی اونم خرید هاست,خرید سرور مجازی که کار شما,شغل شما,اعتبار شما با ان رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارد.
 
۱-شرکتی بودن و دارای نماد اعتماد الکترونیک بودن سرویس دهنده :
 
این مورد رو همیشه در نظر داشته باشید سایتهایی که در قالب شرکتهای معتبر و با داشتن مجوزهای لازم فعالیت می کنند یک قدم بالاتر از سایر سایتهای رقیب خود که هیچ گونه مدرکی برای سنجش اعتبار ندارند هستند و ۱۰۰ البته قابل اعتمادتر.
 
۲-داشتن پشتیبانی متخصص و جوابگو :
 
دوست عزیز عرض کردم پشتیبان متخصص و جوابگو نه صرفا داشتن پشتیبان میدونی چرا؟!!!
 
چون اگر سرویس دهنده هاستینگ تخصص کافی نداشته باشه ریسک خطرات خرید از اونها به شدت بالاست چون کوچکترین مشکلی بر روی سرورهای انها مساوی است با قطعی های مکرر و طولانی مدت و به سبب اون خارج شدن سایت شما از دسترس حال شما بدو و جوابگویی ….. خوب بریم سر اصل بعدی
 
۳-میزان شناخته بودن و پیشینه و حال کنونی خوب :
 
یک نکنه رو بگم اونم اینکه گفتم شناخته بودن و پیشینه ی خوب نه صرفا قدمت سایت و یا برند بودن اون,من قصد ندارم بگم X و Y بد هستند و W و Z خوبن نه,فقط بدان که ممکنه شما از جایی لفظا معروف خرید کنی ولی رضایت خوبی از سرویس خریداری شده خودت نداشته باشی حالا می خواد خرید هاست باشه یا خرید سرورمجازی و یا هرچیز دیگه,سعی کن معیارت رضایت مشتریان جدید باشه میدونی چرا؟!!!
 
چون ممکنه مشتری های قدیمی شرکت و یا سایت مذکور بدلیل قدیمی بودن اون چشمش رو روی بعضی مسائل ببنده مثل اپتایم مثل پشتیبانی و…. و بگه ولش کن حداقل خیالم راحته جایی هستم که مثلا صرفا معتبره و مشکل کار دقیقا همینجاست چون اگر شمایی که سایتت برند شماست و اعتبار شماست با اپتایم پایین روبرو بشه و مکررا از دست رس خارج بشه میدونی چی میشه؟!!!یعنی به زوال رفتن سایت شما از نظر یکی از فاکتورهای مهم سئو ,البته متذکر میشم همه ی سایتهای معتبر منظورم نیست ولی خوب چیزی که دیدم رو گفتم……تصمیم با شماست.
 
۴-امنیت داده و حفظ حریم شخصی :
 
یک نکته ای هم که لازم دونستم متذکر بشم اونم بحث امنیت هستش خودم به شخصه چندین مراجعه داشتم از مشتریان جدید که از سرویس دهنده قبلی خودش به هر دلیل قصد جدایی داشته برای مثال تمدید سالانه خرید هاست فرد تموم شده ولی سرویس دهنده به شخص گفته شما چون ثبت دامنه خودتون رو توسط ما انجام داده بودید حالا که میخواید منتقل بشید اجازه انتقال دامنه رو نمیدیم بهتون و طرف رو مجبور میکردن تا خرید خودشونو با سرویس دهنده ادامه بده پس شما دوست گرامی,وبمستر عزیز اگر می خواهی سرویسی تهیه کنی به امنیت داده خودت و حفظ امنیت حریم شخصیت توجه کن.
 
مهم : و در اخر هم این مورد رو ذکر کنم هیچگاه کیفیت,امنیت,سرعت,اپتایم,پشتیبانی تمام وقت سرویس خودت رو فدای قیمت پایین اون نکن و به دنبال یک چیز ارزان به هر نحو نباش که فردا روز پشیمانی و مشکلات بعدش به مراتب برای شما بیشتر خواهد بود.
 
امیدوارم هرچند اندک تونسته باشم راهنمایی کرده باشم که به سبب اون در خریدهایتان دست بالا شما باشید,از تو دوست خوبم هم خواهشمندم اگر مطلب رو مفید دیدی و خواستی تا دوستان بیشتری از اون استفاده کنن و دچار مشکلات مذکور نشن مطلب رو با ذکر منبع نشر بدید تا دیگران هم استفاده کنن
 
باتشکر واحترام
پاسخ
 سپاس شده توسط داش بهروز ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان