انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فروش فایل: فعال نمودن لینک فایل برای خریدار (در PHP)

فروش فایل: فعال نمودن لینک فایل برای خریدار (در PHP)

#1
ا سلام و تشکر از مطالب مفیدی که در اختیار علاقمندان قرار می دهد. مخصوصا مطالب مربوط به درگاه پارس پال که در کلیدهای 2608  و 6601 بسیار گویا و مفصل بیان نموده اید. اما ادامه ی مطالب مربوط به فروش فایل و فعال نمودن لینک فایل برای خریدار را در سایت پیدا نکردم

خواهشمندم راهنمایی بفرمایید  بعد از پرداخت موفقیت امیز در درگاه بانک ،برای فروش فایل، با چه کد یا دستوری لینک فایل بطور خودکار برای خریدار فعال می شود. با تشکر Heart Iran
پاسخ
 سپاس شده توسط admin

فروش فایل: فعال نمودن لینک فایل برای خریدار (در PHP)

#2
سلام.
هر کاربر دارای یک id است و همچنین محصولات ما (فایل ها) هم دارای id خواهند بود (این دو، یعنی لیست کاربران و لیست فایل ها، در دو جدول جداگانه در database ذخیره هستند).
هنگامی که اطلاعات پرداخت از درگاه پرداخت دریافت شده و صحت آن را هم چک کردیم، اطلاعات خرید را در یک جدول سوم ذخیره می کنیم. مثل id کاربر خریدار، id فایل خریداری شده، ip کاربر، زمان خرید (با تابع time در PHP)، شماره سریال متناظر با خرید و ... .
بعد هنگامی که ما یک فایل را به کاربرهای سایت نمایش می دهیم، در جدول خریدها چک می کنیم که ردیفی با id خریدار برابر id کاربر مشاهده کننده فایل و همچنین id فایل برابر با id فایلی که اکنون می خواهیم نمایش بدهیم، وجود دارد یا خیر.
اگر چنین خریدی در جدول خریدها وجود داشت، یعنی فایل قبلا توسط کاربر خریداری شده و باید لینک دانلود فایل به وی نمایش داده شود. اما اگر وجود نداشت، یک لینک مربوط به خرید فایل را به کاربر نمایش می دهیم (تا با کلیک روی لینک، به صفحه خرید هدایت شود).
در مرحله بعد از خرید (در صفحه خرید)، می توانید اعلام کنید که فایل با موفقیت خریداری شده و سپس لینک صفحه حاوی فایل را به کاربر نمایش بدهید تا دوباره به آن صفحه برود و اکنون چون وی آن فایل را خریداری کرده (در جدول خریدها موجود است)، می تواند لینک خرید را مشاهده نماید.

Flower
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ahoora ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان