انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

#1
با سلام
من یه نرم افزار ساختم و برای بازار فرستادم که تایید شد
اما حالا که ورژن جدیدشو ساختم یه یه مشکلی برخوردم
اونم این که میگه امضای نرم افزار شما با قبلی فرق میکنه و باید یکی باشه

این موضوع رو هم بگم در ورژن اولی که ساختم اصلا نرم افزارمو امضا نکرده بودم و extract هم نکردم
بلکه فقط فایل apk که در پوشه bin قرار داره رو ارسال کرده بودم
الان میخوام ببینم یعنی خودش امضای پیش فرض شده
یا حالا هر اتفاقی که افتاده اون امضا رو دوباره برای این ورژن هم لازم دارم
میخواستم ببینم چطور میشه دوباره همون امضا رو روی این یکی ورژن هم انجام داد
ممنون میشم زودتر جوابمو بدین
با تشکر
پاسخ

مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
هر زمان که فایل apk می سازیم، حتما به یک keystore نیاز داریم. بنابراین در ساخت آن فایل apk که از پوشه bin برداشته اید نیز یک keystore به کار رفته است که همان keystore پیش فرض برنامه Eclipse می باشد. وقتی هم که ما برنامه اندروید را توسط Eclipse بر روی گوشی واقعی (یا شبیه ساز) نصب می کنیم، همین فایل apk به کار می رود (بنابراین در این حالت ها نیز keystore به کار رفته همان keystore پیش فرض برنامه Eclipse می باشد).
اگر در مورد keystore  پیش فرض Eclipse اطلاعاتی ندارید، موضوع زیر را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/forum/showthread.php?tid=4931

بنابراین شما باید فایل apk جدید را هم باز بر اساس همان keystore بسازید (ببینید اطلاعات keystore در برنامه Eclipse چه بوده). البته برای سایر برنامه های اندروید خود حتما یک keystore اختصاصی بسازید تا سایر افراد نتوانند برای برنامه های اندروید شما نسخه های جدید طراحی کنند (گوشی به نصب برنامه های آنها ایراد بگیرد و اجازه ندهد).

در ضمن، گوشی که به دلیل تفاوت keystore حتما اخطار می دهد، می خواستم بدونم که هنگام آپلود فایل apk جدید در پنل بازار (کافه بازار)، خود سایت بازار هم به شما اخطار داد ؟ یا اینکه در همین مرحله تست متوجه شدید و آپلود نکردید.

Flower 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ

مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

#3
با تشکر فراوان از admin که توضیحات لازم رو دادند
باید خدمتتون عرض کنم که بازار اخطار داد و اولش خودم متوجه نشده بودم
پاسخ
 سپاس شده توسط admin

مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

#4
جدیدا وقتی میخواین برنامه ای رو تو بازار قرار بدین با این مشکل مواجه میشین و این به این معنی هست که بسته شما با امضای شخصی شما ساین نشده.کسانی که برنامه رو خودشون مینویسن میتونن از طریق اندروید استدیو یا ایکلیپس اینکارو بکنن ولی مشکل برای جایی هست که یک نفر با برنامه سازهای موبایل برنامه ای رو ترجمه میکنه یا میسازه که در این مورد نمیشه برنامه رو ساین کنه و برنامه با کلید دیباگ ساین میشه و نمیتونه اونو در بازار یا گوگل پلی منتشر کنه. هیچ راه و برنامه ای هم در حال حاضر نیست که اینکارو انجام بده بجز یک راه که تو این سایت هست http://monitoringsoftware.ir/ من خودم با این سایت برناممو با کلیدی که برام ساخت ساین کردم و تو بازار منتشر کردم.
پاسخ

مشکل آپدیت نرم افزار به دلیل keystore متفاوت (برنامه نویسی اندروید)

#5
جدیدا وقتی میخواین برنامه ای رو تو بازار قرار بدین با این مشکل مواجه میشین و این به این معنی هست که بسته شما با امضای شخصی شما ساین نشده.کسانی که برنامه رو خودشون مینویسن میتونن از طریق اندروید استدیو یا ایکلیپس اینکارو بکنن ولی مشکل برای جایی هست که یک نفر با برنامه سازهای موبایل برنامه ای رو ترجمه میکنه یا میسازه که در این مورد نمیشه برنامه رو ساین کنه و برنامه با کلید دیباگ ساین میشه و نمیتونه اونو در بازار یا گوگل پلی منتشر کنه. هیچ راه و برنامه ای هم در حال حاضر نیست که اینکارو انجام بده بجز یک راه که تو این سایت هست http://monitoringsoftware.ir/ من خودم با این سایت برناممو با کلیدی که برام ساخت ساین کردم و تو بازار منتشر کردم و اوکی بود
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان