۱۳۹۴/۰۸/۳۰, ۰۵:۲۲ ب.ظ
سلام.
اگر تصویر در همان نرم افزار متلب رسم شده، ببینید بر اساس چه متغیری رسم شده است و مقادیر ذخیره شده در متغیر را بخوانید.
اگر عکسی است که قبلا آن را داشته ایم (جدا از نرم افزار متلب)، باید آن را به درون متلب وارد کنید (کلید شماره 17).
متلب بر اساس نوع عکس، ماتریسی می سازد که مقادیر متناظر با رنگ پیکسل های عکس، در آن ذخیره می شوند (برای فرمت های مختلف عکس، چگونگی تعریف رنگ ها و پیکسل ها، متفاوت می باشد).
اندازه ماتریس و همچنین چگونگی تعریف رنگ ها در ماتریس، به نوع عکس (و پردازش ها و تبدیل های تعیین شده شما) بستگی دارد.
مثلا برای عکس با فرمت bmp ، کلید زیر را بخوانید :
کلید شماره 2315
برای تغییر رنگ بندی عکس، باید تبدیلات مورد نظرتان را به ماتریس مورد نظر اعمال نمایید.
اگر تصویر در همان نرم افزار متلب رسم شده، ببینید بر اساس چه متغیری رسم شده است و مقادیر ذخیره شده در متغیر را بخوانید.
اگر عکسی است که قبلا آن را داشته ایم (جدا از نرم افزار متلب)، باید آن را به درون متلب وارد کنید (کلید شماره 17).
متلب بر اساس نوع عکس، ماتریسی می سازد که مقادیر متناظر با رنگ پیکسل های عکس، در آن ذخیره می شوند (برای فرمت های مختلف عکس، چگونگی تعریف رنگ ها و پیکسل ها، متفاوت می باشد).
اندازه ماتریس و همچنین چگونگی تعریف رنگ ها در ماتریس، به نوع عکس (و پردازش ها و تبدیل های تعیین شده شما) بستگی دارد.
مثلا برای عکس با فرمت bmp ، کلید زیر را بخوانید :
کلید شماره 2315
برای تغییر رنگ بندی عکس، باید تبدیلات مورد نظرتان را به ماتریس مورد نظر اعمال نمایید.
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.