انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گرفتن اطلاعات از یک سایت (برنامه نویسی اندروید)

گرفتن اطلاعات از یک سایت (برنامه نویسی اندروید)

#4
سلام.
مواردی مثل تلگرام برای بیشتر موارد خودشون API دارند، اما به طور کلی، اگر بخواهیم این کار را برای یک سایت خاص انجام بدهیم، باید ساختار صفحات آن را شناسایی کنیم. اگر فرم (form) باشد، می توانید کد HTML صفحه را در مرورگر چک کنید و ببینید که از روش GET استفاده شده یا روش POST . اطلاعات به چه آدرسی ارسال می شود و خروجی چگونه دریافت می شود.
معمولا اگر طراحی سایت کار  کرده باشید، تشخیص این موارد سخت نیست (البته به پیچیدگی کدنویسی هم بستگی دارد، مثلا ممکنه شما به PHP تسلط داشته باشید، ولی دریافت پاسخ با استفاده از Ajax باشد، در این مواقع، دیدن کدها فرد را گیج می کند).
بعد از شناسایی روند ارسال و دریافت اطلاعات به صفحات سایت، می توانید از کتابخانه هایی مثل کتابخانه Curl در PHP استفاده کنید (بدون نیاز به کد واسطه HTML) و یا برای اندروید، در همان دسته بدی که معرفی کردند، روش هایی وجود دارد که بدون واسطه HTML ، می توان با صفحات پویا در سایت، تبادل اطلاعات داشت.
در مورد فرم، این دو دسته بندی را ببینید (در زمینه طراحی وب سایت) :

http://www.kelidestan.com/keys/categorie...Category=7

http://www.kelidestan.com/keys/categorie...Category=8

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط برنامه نویس ، sohrabjam ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
RE: گرفتن اطلاعات از یک سایت(خواهشا کمک کنید) - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷, ۰۸:۳۰ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان