انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آوردن شکل در نرم افزار ورد (word) (برنامه نویسی متلب)

آوردن شکل در نرم افزار ورد (word) (برنامه نویسی متلب)

#1
سلام لطفا پاسخ سوالمو بدبد من دو هفته اس که مقالم آماده س ولی بخاطر کیفیت شکلاش توی ورد از نظر داوران رد میشه. من به هر صورتی که شکلها رو با هر پسوندی ذخیره کردم وقتی میارم توی ورد کیفیت شکل کم میشه. تنها موردی که از بقیه بهتره همین copy figure هست که اشاره کردید. ولی با این روش فقط کیفیت نام و اعداد محورها خیلی خوب میشه. من یه شکل دارم که توش حدود 1000 تا نقطه رسم شده. مشکل من اینه که این نقاط توی شکل متلب کاملاً خوب و ریز هستن چون سایز نقاط رو کم قرار دادم. ولی وقتی copy figure رو میزنم و میارم توی ورد نقاط توی شکل خیلی درشت میشن و شکل رو زشت میکنن. خواهشا بگید چیکار کنم که درست بشه؟ حتی سایز نقاط رو توی شکل متلب ریزترین سایز قرار میدم ولی توی ورد درشت هستن.
پاسخ

آوردن شکل در نرم افزار ورد (word) (برنامه نویسی متلب)

#2
سلام.
موارد زیر را چک کنید :
1- آیا شکل را به شیوه صحیح در یک فایل عکس ذخیره کرده و بعد از آن فایل در فایل word استفاده می کنید یا خیر :

کلید شماره 3327

2- نوع فایل عکس ذخیره شده هم مهم است. تجربه من نشان می دهد که نمی توان گفت که فلان پسوند (نوع فایل) مناسب ترین است، بلگه این موضوع به خود شکل هم بستگی دارد. مثلا برای یک شکل، ممکن است پسوند bmp کیفیت خیلی خوبی بدهد یا برای شکلی دیگر، پسوند png مناسب باشد و کیفیت را به طور کامل حفظ کند. بنابراین ببینید کدام پسوند بهترین کیفیت را به شما می دهد.

3- ممکن است اصلا خود شیوه نمایش نقاط و خطوط شکل به صورت مناسب انتخاب نشده باشد. در این حالت، می توانید با تغییر ویژگی های نمایش خطوط و نقاط در شکل ها، یک شکل با کیفیت که قابلیت نمایش جزئیات را داشته باشد، تولید کنید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان