انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چطور از نموداری درمتلب عکس بگیرم؟

چطور از نموداری درمتلب عکس بگیرم؟

#1
با سلام
من کدی رو در متلب نوشتم که نتیجه اون یک نمودار هست؛ برای این کار من باید گزارش کار بنویسم میخواستم بدونم چطوری میشه از روی نمودار به دست آمده در متلب عکس گرفت ودر گزارشم عکس نمودار رو وارد کنم؟؟
با تشکر...

 
پاسخ

چطور از نموداری درمتلب عکس بگیرم؟

#2
سلام
برای عکس گرفتن از صفحه نمایش، باید ابتدا کلید Print Screen کیبورد را بزنید. سپس باید یک برنامه ویرایش عکس (مثل Paint ویندوز) را باز کرده و با انتخاب گزینه Paste از منو، و یا زدن کلید های Ctrl+V ، عکس در محیط ویرایشگر قرار می گیرد. سپس باید آن را ذخیره کنید.
با این کار عکسی از تمام صفحه گرفته می شود.(شما بعد می تونید اون قسمتی رو که لازم دارید رو با استفاده از ابزاری که داخل نرم افزار paint هست رو برش بدین و بصورت جدا ذخیره کنید.)(کلید Print Screen معمولا در بالاترین ردیف کلید های کیبورد در سمت راست قرار دارد. البته ممکن است اسم آن به صورت مخفف، مثلا Prt Scr نوشته شده باشد)
پاسخ
 سپاس شده توسط admin

چطور از نموداری درمتلب عکس بگیرم؟

#3
با تشکر از دوست خوبمون .
منم یه پیشنهاد دارم . میتونید از منوی file پنجره نمودار گزینه save as  رو انتخاب کنید و در قسمت save as type گزینه jpg رو انتخاب و مسیر ذخیره سازی رو معرفی کنید و گزینه save رو کلیک کنید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط admin

چطور از نموداری درمتلب عکس بگیرم؟

#4
سلام
واسه گزارش کار نوشتن با خود نرم افزار مطلب ** و زحمت با دست ننوشتن ** بهتره از منوی PUBLISH  خود مطلب استفاده کنید که قابلیت این رو داره که برنامه را با سر فصل ها و کل کد ها و شکل ها بصورت هر فرمتی که دوست داشته باشید از جمله pdf,doc,html, تبدیل کنه .[img=46x40]images/smilies/iran.gif[/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان