انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استفاده از sliding در اندروید

استفاده از sliding در اندروید

#1
سلام
سایتتون عالیه و تا حالا خیلی به من کمک کرده.
ولی الان یه مشکل پیچیده دارم
من برای ایجاد اسلایدینگ در اندروید در سایت کلیدستان گشتم و دو تا مطلب بود ولی با خوندن و حتی import کردن پروژه چیزی نفهمیدم
تا حالا اصلا نه اسم کتابخانه شنیده بودم و نه استفاده از اون رو.مثلا در پروژه آماده ای که از یک سایت خارجی گرفته شده بود که در سایت گذاشته شده بود بعد از import کردن با عوض کردن جملان داخل ""اسم های لیست داخل اسلایدینگ تغییر میکرد ولی اضافه کردن یک گزینه جدید در لیست رو اصلا نفهمیدم چون از کد ها سر در نیاوردم.
مشکل دیگه ای که دارم در استفاده از این کد ها در برنامه ایه که دارم مینویسم اصلا نمیدونم باید چه جوری اضافه کرد.
یه مشکل دیگه این که من نفهمیدم که fragment چیه و تو ذهنم بود که خوب باید با کلیک روی آن ها به یک اکتیویتی دیگه بره.
لطفا اگه میشه با جزییات تر و طی ساخت یک پروژه کامل که مال خودتونه از این کد ها استفاده و یا اضافه کردن کد ها به یک پروژه ای که در حال ساخته بذارید.اگر هم که میدونید با توضیح یا معرفی آموزشی متنی یا تصویری میشه کمکم کرد بگید لطفا.
اگر کسی در سوال ها یا نحوه استفاده و یا اضافه کردن چیزی میدونه لطفا برام بگید.
خیلی از تمام کسانی که کمک میکنند ممنونم
بیصبرانه منتظر پاسخ های شما عزیزان هستم
پاسخ
 سپاس شده توسط admin

استفاده از sliding در اندروید

#2
سلام.
برای ساخت Sliding Menu (یا Navigation Drawer)، بنده کلید زیر را توصیه می کنم :

کلید شماره 3022

بعد از import کردن، دو پروژه را در برنامه eclipse مشاهده خواهید کرد که یکی library است. در این مرحله، به دلیل تغییر مسیر آن library در کامپیوتر، احتمالا کنار پروژه، یک علامت خطا مشاهده می شود، پس بر اساس کلید زیر، مسیر library را تصحیح کنید (مسیر قبلی را حذف کرده و دوباره library را به پروژه اندروید اضافه کنید) :

کلید شماره 847

بعد از آدرس دهی صحیح library ، دیگر نباید هیچ خطایی برای پروژه اندروید نمایش داده شود و می توانید آن را بر روی یک شبیه ساز دلخواه تست کنید.
کافی است یک بار این روند را اجرا کنید تا مفهوم اضافه کردن library به پروژه اندروید را به طور کامل متوجه شوید. خطایی که در این موارد مشاهده می شود، تنها به دلیل این است که فایل های library در کامپیوتر فرد قبلی که آن را برای دانلود گذاشته، متفاوت بوده، پس تنها باید مسیر تصحیح شود.
سایر مواردی که گفتید (اضافه کردن کد)، با کمی تمرین حل خواهند شد و البته بستگی به پیچیدی کدها هم دارد (معمولا باید درک صحیحی از کدها و ساختار پروژه اندروید داشت).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان