انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ریستارت شدن برنامه اندروید هنگام زدن دکمه

ریستارت شدن برنامه اندروید هنگام زدن دکمه

#1
با سلام
من می خواستم وقتی روی دکمه {اره} که در تصویر زیر هست بزنم برنامه ریستارت شه مثل این که طرف برنامه را از اول باز کرده البته برنامه من دارای اسپلش هستش و صفحه بعد از اون من می خواستم برنامه وقتی ریستارت شد دیگه از اسپلش نیاره و از صفحه بعد اسپلش بیاره ممنون می شم کسی کمکم کنه[/size]

     
پاسخ
 سپاس شده توسط mina73

ریستارت شدن برنامه اندروید هنگام زدن دکمه

#2
سلام.
این طور که متوجه شدم، اسپلش در اولین Activity برنامه اندروید است و شما قصد دارید که وارد آن نشویم و دومین Activity را ببینیم (بعد از اسپلش).
ما با بستن کلی برنامه اندروید کاری نخواهیم داشت، بلکه به همان Activity دوم می رویم، اما به این شکل که کلیه Activity های موجود در پس زمینه (background) برنامه اندروید (که البته بعد از آن Activity دوم باز شده اند) بسته شوند (درست مثل اینکه تازه برنامه اندروید را باز کرده ایم و در آن Activity دوم هستیم و با زدن دکمه Back هم کاملا از برنامه اندروید خارج خواهیم شد) (منبع کد) :

کد پی‌اچ‌پی:
Intent intent = new Intent(getApplicationContext(), Home.class);
intent.addFlags(Intent.FLAG_ACTIVITY_CLEAR_TOP);
startActivity(intent); 

با کد فوق، به Activity با نام Home می رویم و کلیه Activity های دیگر که بعد از آن باز شده اند، بسته خواهند شد. دقت شود که Flag با نام FLAG_ACTIVITY_CLEAR_TOP در کد بالا، تعیین کرده که Activity های دیگر بسته شوند.
فرض بر این است که Activity اسپلش (splash) هم به گونه ای طراحی شده که بعد از چند ثانیه نمایش در همان ابتدای اجرای برنامه اندروید، بسته شده است و دیگر در پس زمینه برنامه اندروید نیست.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط mina73 ، Erfannj ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان