انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایش اطلاعات جیسون در یک وب ویو (در برنامه نویسی اندروید)

نمایش اطلاعات جیسون در یک وب ویو (در برنامه نویسی اندروید)

#1
.: آیا میشه اطلاعات در یافتی از json را در یک webview نشان داد و اینکه آیا میشه وب ویو را در پایگاه SQLite (مانند ذخیره داده های جیسون) در گوشی کاربر ذخیره کرد تا در صورت عدم اتصال به اینترنت داده های قبلی نمایش داده بشه؟؟ممنون!!
پاسخ

نمایش اطلاعات جیسون در یک وب ویو (در برنامه نویسی اندروید)

#2
(۱۳۹۴/۰۵/۲۲, ۱۲:۱۷ ب.ظ)'so2011' نوشته: .: آیا میشه اطلاعات در یافتی از json را در یک webview نشان داد و اینکه آیا میشه وب ویو را در پایگاه SQLite (مانند ذخیره داده های جیسون) در گوشی کاربر ذخیره کرد تا در صورت عدم اتصال به اینترنت داده های قبلی نمایش داده بشه؟؟ممنون!!

 


سلام.
اطلاعات مورد نظر باید در بخشی از json ذخیره شوند (یک مقدار) و پس از دریافت، از ساختار json استخراج شوند (در یک String ذخیره شوند). اگر چارچوب HTML داشتند که هیچ، اما اگر نداشتند، باید در چارچوب HTML قرار داده شوند. بعد String حاصل در WebView نمایش داده می شود.

اینکه بگوییم WebView را در پایگاه داده SQLite ذخیره کنیم، اصطلاح اشتباهی است، بلکه باید String ای که در WebView نمایش داده می شود را در پایگاه داده SQLite ذخیره کنیم. 
کتابخانه هایی مثل volley برای cache کردن متن به کار می روند، می توانید در مورد آنها تحقیق کنید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط so2011 ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان