انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اضافه کردن نمونه کد (در برنامه نویسی اندروید)

اضافه کردن نمونه کد (در برنامه نویسی اندروید)

#1
سلام دوستان
من یه پروژه کامل دارم که میخوام به این پروژم Sliding Menu اضافه کنم که هم شامل کلی کد هست هم کتابخوانه ی مخصوص خودش که داخل سایت هست و من دانلودش کرم
اگر بخوام کد هارو کپی کنم یجورایی MailActivity من شلوغ میشه و سخته
ایا راهی هست که من بتونم این پروژه ای که دانلود کردم رو به پروژه خودم اضافه کنم و یجوری ادرس بدم که دیگه لازم نباشه تک تک کدارو کپی کنم و MainActivity رو شلوغ نکنم ؟
اگر روش دیگه ای سراغ دارین بگین
ممنون
پاسخ

اضافه کردن نمونه کد (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
به این شکلی که گفتید، بنده راه حلی سراغ ندارم. چون به هر حال باید کدهای مورد نظر از آن پروژه در Activity ذکر شود (کپی از Activity آن برنامه اندروید). اما بد نیست نکته زیر را در مورد شلوغ شدن کدهای Activity ها تذکر بدهم :

اگر منظور کدی هست که در Activity های مختلف باید به صورت تکراری قرار گیرد، می توانید یک Base Activity ساخته و سپس کد را در آن بنویسید. بعد صفحات برنامه اندروید، از گسترش (extend) کلاس Activity ساخته نمی شوند، بلکه از گسترش آن Base Activity (با هر نام دلخواه) ساخته خواهند شد. این روش، از درج کدهای تکراری و با حجم زیاد در Activity های برنامه اندروید، جلوگیری می کند.

البته می توان این روش را برای تنها یک Activity هم به کار برد (تا کد آن خیلی شلوغ نباشد)، ولی کاربرد اصلی آن برای برنامه اندروید با تعداد Activity بالا و شامل کدهای تکراری در همه آنها می باشد.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان