انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
منظور از عکس به صورت Drawable ؟ (در برنامه نویسی اندروید)

منظور از عکس به صورت Drawable ؟ (در برنامه نویسی اندروید)

#1
منظور از عکس به صورت Drawable توی کلید 237 چیه ؟؟؟؟

نقل قول:فرض کنید عکسی با نام image_1 داریم که درون فولدرهای مخصوص عکس پروژه اندروید قرار دارد، اگر در برنامه اندروید، بخواهیم از این عکس به صورت Drawable استفاده کنیم، باید ابتدا آن را به Drawable تبدیل کنیم. برای این منظور، باید کدهای زیر را در برنامه اندروید بنویسیم : ;(Drawable d = getResources().getDrawable(R.drawable.image_1اکنون سایر کدهای مورد نظرمان را می توانیم برای d بنویسیم (همان عکس image_1 به صورت Drawable).
پاسخ

منظور از عکس به صورت Drawable ؟ (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
این موضوع به ساختار عکس برمی گردد. یعنی اینکه نوع تعریف عکس (ساختار تعریفی عکس) به چه صورت باشد. مثلا ممکن است که یک روش (method)، عکس را به صورت Drawable در ورودی خود بخواهد و یا اینکه یک روش (method) دیگر، عکس را به صورت Bitmap در ورودی خود بخواهد. در واقع هر عکس را می توان با ساختارهای مختلف تعریف نمود (در حافظه ذخیره نمود). Drawable و Bitmap ، دو مورد برای تعریف ساختار عکس (ذخیره اطلاعات عکس) می باشند.
کلید زیر را در مورد تفاوت بین Drawable و Bitmap بخوانید :

کلید شماره 2251

------------------------------

دقت شود که مفهوم Drawable را با زمانی که می گوییم ((عکس های موجود در پوشه های drawable از پروژه اندروید))، اشتباه نگیرید.


 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط MAHDI_FARSHBAF ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان