انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغییر متن در json و نمایش لیست متن ها با تاخیر (در برنامه نویسی اندروید)

تغییر متن در json و نمایش لیست متن ها با تاخیر (در برنامه نویسی اندروید)

#1
سلام
من یک برنامه ساختم که مطالب رو به صورت تصادفی که چاپ شده به روش json دریافت میکنه و به صورت صحیح هم چاپ میکنه. من میخوام مثلا مورد 1 رو که چاپ کرد بتونم بعداز چند ثانیه مورد اول رو پنهان کنم ومورد دوم رو نشون بدم و الا اخر(میخوام مواردی که همه باهم نمایش داده می شوند به صورت تک تک و بعداز چند دقیقه تاخیر وارد بشن)
ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ

تغییر متن در json و نمایش لیست متن ها با تاخیر (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
ابتدا باید ببینیم که متن هر کدام چقدر است، اگر زیاد باشد (حجمشان زیاد باشد)، می توانیم به ازای هر 10 مورد، یک بار درخواست دریافت اطلاعات از سرور را ارسال کنیم (به صورت 10 تا 10 تا اطلاعات را از سرور می گیریم). اما اگر حجمشان کم بود، همه را تنها در یک درخواست از سرور اینترنتی، دریافت می کنیم.
اما در مورد چگونگی نمایش اطلاعات به صورت تغییر در هر چند ثانیه، ابتدا کلید زیر را بخوانید که درباره اجرای یک سری کد به صورت هر چند ثانیه یک بار می باشد :

کلید شماره 2861

ما یک TextView خواهیم داشت که متن مربوط به هر مورد، در آن نمایش داده می شود. یک متغیر هم خواهیم داشت که از جنس int بوده و عدد متناظر با مورد را در آن نگه می داریم. با استفاده از کد بالا، هر چند ثانیه یک بار، یک مورد را در TextView نمایش می دهیم و هر بار، متغیر حاوی شماره، یک عدد افزایش می یابد. با نمایش متن جدید در TextView ، عملا متن قبلی را دیگر نمی بینیم.

برای حالتی که چندین مورد به صورت همزمان نمایش داده می شوند (مطالب جدید با تاخیر زمانی در انتهای بقیه نمایش داده شوند)، باید از ListView استفاده کنید (کلید شماره 843) که در هر item از آن، TextView وجود دارد و متن در آن نمایش داده می شود. در Adapter مربوط به ListView ، با استفاده از کلید زیر، تعیین می کنید که item بعد از یک تاخیر زمانی نمایش داده شود :

کلید شماره 2610

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان