انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حمایت از برنامه اندروید در بازار!

حمایت از برنامه اندروید در بازار!

#3
سلام.
به نظر بنده، بستگی به نوع برنامه اندروید و همچنین تعداد برنامه های مشابه آن دارد. 
اگر بازی است که شک نکنید پرداخت درون برنامه ای بهتر است، زیرا حجم وسیع بازی های خارجی با کیفیت و رایگان (که در آمدشان از تبلیغات یا پرداخت درون برنامه ای است)، فرصتی برای رقابت نمی گذارد، پس تنها شانس این است که کاربر بتواند بازی را رایگان دریافت کند، بعد که به آن وابسته شد (یا بهتر بگویم، از آن لذت برد)، برای داشتن امکانات بهتر یا پیشرفت سریعتر در بازی، مبلغی را از طریق پرداخت درون برنامه ای بپردازد.
در مورد برنامه ها (مثلا آموزشی و ...)، باید دید که چه رقیبانی برای آن وجود دارد. اگر نوع برنامه به گونه ای باشد که رقیبان زیادی نداشته و همچنین ایده آن منحصربفرد باشد، امکان خرید با تعداد بالا وجود دارد (به صورت خرید قبل از دیدن برنامه اندروید).
در کل، اکثر ایده ها عملیاتی شده اند و برای خیلی از آنها، نمونه های مشابه رایگان وجود دارد. پس فرد با پرداخت درون برنامه ای، حداقل خیالش راحت می شود که کاربران برنامه وی را می بینند. 
در ضمن، اینکه چه مقدار از برنامه رایگان و چه مقدار از طریق پرداخت درون برنامه ای در دسترس کاربر قرار بگیرد نیز مهم است. یعنی باید این موضوع را حتما مدیریت کنید تا از کسب درآمد اطمینان داشته باشید (حمایت از برنامه جواب نمی دهد و حتما باید بخش های مهم، از طریق پرداخت درون برنامه ای در دسترس قرار بگیرند).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط esikley ، داش بهروز ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
حمایت از برنامه اندروید در بازار! - توسط esikley - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴, ۰۶:۱۳ ب.ظ
RE: حمایت از برنامه اندروید در بازار! - توسط 00Alireza00 - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴, ۰۶:۴۰ ب.ظ
RE: حمایت از برنامه اندروید در بازار! - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴, ۰۶:۴۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان