انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اندروید

مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اندروید

#1
با سلام خدمت دوستان عزیز

قیل از هرچیز بگم که من توی این فروم تازه وارد هستم و مطمئن نیستم که تاپیک رو توی بخش درستی ایجاد کرده باشم اگر که توی بخش مناسب نیست ممنون میشم مدیران منتقل کنند

دوستان میخواستم بدونم چقدر زمان میبره فرد بتونه یک برنامه ی اندرویدی تولید کنه؟ منظورم برنامه ی خیلی پیچیده ی سیستمی نیست یه جور کتاب الکترونیکی یا شبیه به اون منظورمه

با دقت به اینکه مقداری php کار کردم قبلا و با مفاهیم ابتدایی برنامه نویسی مثل متغیر و تابع و .... آشنا هستم

همچنین اینکه برای شروع باید java بدونم یا نیازی نیست؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

با تشکر
 
پاسخ

مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اندروید

#2
سلام.
به نظر بنده، اگر فردی واقعا علاقه داشته باشد، در کمتر از 1 ماه می تواند اصول را یاد گرفته و یک برنامه اولیه (در حد مناسب برای انتشار) بسازد. بعد به مرور تجربه های جدید کسب می کنید و خیلی از مواردی که برایتان مبهم است را متوجه خواهید شد.
کدهای لازم برای مواردی مثل لیست علاقه مندی و جستجو در همین سایت کلیدستان وجود دارد و می توانید از آنها برای برنامه اندروید خود استفاده کنید و مجبور نخواهید بود که همه چیز را از ابتدا کدنویسی کنید.


 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Java_man ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان