انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اضافه کردن علاقه مندی به html درون webview (اندروید)

اضافه کردن علاقه مندی به html درون webview (اندروید)

#1
Exclamation 
استاید محترم یه سوال!

الان من یه activity دارم که خوب توش یه فایل html هستش، بهش جستجو اضافه کردم که خوب با برنامه نویسی html اضافش کردم و کلا اطلاعات من تحت Webview نمایش داده میشه.

یه بخش علاقمندی میخوام بهش اضافه کنم چجوری باید اینکارو بکنم!؟ الان داره یه علاقه مندی ولی خوب وقتی رو گزینه قلب یا ستاره کلیک میکنم به عنوان مهم شده توی لیست علاقه مندی هاش نمیره! یا به صورت دیگه ذخیره نمیشه! اینم بگم همه اینا تو Webview انجام میشه.

اون فایلی که داره توش اطلاعات علاقه مندی ها ذخیره میشه یه sql هست با پسوند java که وقتی باز میکنم فایل html رو تو سیستم میگه مرورگر پشتیبانی نمیکنه این sql رو! حالا مسلما توی گوشی هم میره مرورگر گوشی هم همینه باز 100% پشتیبانی نمیکنه که اطلاعات تو بخش علاقه مندی ذخیره نمیشه! راهکارش چجوریه این مرورگر پشیتبانی کنه؟!

حالا با این تفاسیر چجوری میتونم به علاقه مندی سالم بهش اضافه کنم!؟
پاسخ

اضافه کردن علاقه مندی به html درون webview (اندروید)

#2
آقایون این مشکل برای من خیلی حیاطیه کسی بتونه حلش کنه هزینشم تمام و کمال پرداخت میکنم.
پاسخ

اضافه کردن علاقه مندی به html درون webview (اندروید)

#3
سلام.
به نظر من قرار دادن دکمه ها درون WebView (در کد HTML) اشتباه است. اگرچه راه هایی برای تبادل اطلاعات بین محتوای داخلی WebView و کدهای java در Activity وجود دارد، اما کمی دردسرش زیاد است..
مطلب زیر را از موضوع دیگری ذکر می کنم :

دکمه ها (Button) و سایر عناصر مرتبط با منطق برنامه اندروید را باید جدا از فایل های HTML در نظر بگیرید. یعنی شما در Activity ، یک WebView برای نمایش فایل های HTML دارید و علاوه بر آن، دکمه هایی برای رفتن به مبحث های دیگر (مثلا دکمه های مبحث قبل و مبحث بعد) که با اشاره بر روی آنها، فایل HTML بعدی یا قبلی را در WebView نمایش می دهید. این دکمه ها می توانند در زیر عنصر WebView قرار بگیرند.
دقت داشته باشید که ما تنها باید یک Activity داشته باشیم که شماره متناظر با فایل HTML را به آن ارسال می کنیم و بر اساس آن، فایل HTML متناظر با شماره، در WebView نمایش داده می شود.
برای لیست علاقه مندی و جستجو (جستجو در عنوان مبحث ها، نه متن مبحث ها) هم باید منطق آنها را یاد بگیرید و برای این ساختار پیاده سازی کنید.


نقل قول از موضوع زیر :

http://www.kelidestan.com/forum/showthread.php?tid=5672

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط khunires ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان