انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمایی در json و ایجاد برخی امکانات (در برنامه نویسی اندروید)

راهنمایی در json و ایجاد برخی امکانات (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
(۱۳۹۴/۰۲/۰۵, ۰۱:۱۹ ب.ظ)'masoudba' نوشته: در مورد اول و ارتباط از طریق json چطور میتونم برای هر آیتم از لیست ویو دو button با ارجا به لینک اینترنتی قرار بدهم؟ یا با کلیک بر روی هر آیتم از لیست ویو کادری زیر هر آیتم باز شود و باتن با لینک های مربوطه به همان آیتم باز شود؟
 

در کدهای Adapter مربوط به ListView ، که برای ساخت عناصر موجود در item ها به کار می رود، کدهای مربوط به ساختن دو Button را بنویسید. می توانید لیست لینک ها را در یک آرایه (Array) تعریف کرده و سپس بر اساس متغیر position که شماره متناظر با item است (در کدهای Adapter)، لینک متناظر با item را از آرایه بخوانید.

(۱۳۹۴/۰۲/۰۵, ۰۱:۱۹ ب.ظ)'masoudba' نوشته: در مورد دوم و چک کردن اتصال به اینترنت.. مشکل اینجاست که وقتی اینترنت وصل و در حال کارکردن با نرم افزار هستم و ناگهان اتصال اینترنت قطع شود بجای نمایش صفحه عدم اتصال برنامه فورس کلوز میکنه. درصورتی که اگر از ابتدا اتصال قطع باشه و داخل برنامه میشم صفحه عدم اتصال نمایش داده میشه و به درستی کار میکنه!
 

باید Exception مربوط به خطا را یافته و در try و catch ذکر کنید.

(۱۳۹۴/۰۲/۰۵, ۰۱:۱۹ ب.ظ)'masoudba' نوشته: مورد آخر هم نحوه صفحه بندی در روش json داخل اپ هستش چگونه امکانپذیره؟
 

منظورتون از صفحه بندی json رو متوجه نمی شم.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: راهنمایی در json و ایجاد برخی امکانات - توسط admin - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵, ۰۷:۳۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان