انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گرفتن مقداراز یک اکتیویتی (در برنامه نویسی اندروید)

گرفتن مقداراز یک اکتیویتی (در برنامه نویسی اندروید)

#1
سلام خسته نباشید
میخاستم بدونم میشه مثلا درون یک اکتیویتی هستم یک متغیری رو وارد کنم سپس این متغیر درون یک کلاس مجزا دیگر رفته و روی متغیر عملیات انجام دهد بدون اینکه از این اکتیویتی در حال اجرا خارج بشوم سپس متغیر دریافت بشه و مثلا روی تکست ویو نمایش بدم
با تشکر
پاسخ

گرفتن مقداراز یک اکتیویتی (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
شما کلاس (Class) را در یک فایل جداگانه تعریف می کنید، به این صورت که یک مقدار را دریافت کرده و بعد از پردازش، خروجی را به ما بدهد (مثلا یک method در آن کلاس تعریف می کنید که این کار را انجام بدهد). سپس در Activity مورد نظر، یک شیء (object) از روی کلاس ساخته و سپس به آن، مقدار مورد نظر را داده و نتیجه را دریافت می کنیم (از method تعریف شده استفاده می کنیم). این موارد را می توانید در دسته بندی زیر بخوانید :

http://www.kelidestan.com/keys/categorie...ategory=30

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط alerji

گرفتن مقداراز یک اکتیویتی (در برنامه نویسی اندروید)

#3
سلام ممنون
یه مشکلی که دارم اینه که من میخام با استفاده از متد httppost یه مقداری رو دریافت کنم و میخام دستورات این متد رو داخل یه کلاس قرار بدم و از داخل یه اکتیویتی فراخوانی کنم و مقدار بدست اومده از متد httppost رو داخل تکست ویو نمایش بدم اما هر کاری کردمبا استفاده از اموزش ها نتونستم میتونید کمکم کنید
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان