انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل با گرید ویو (در برنامه نویسی اندروید)

مشکل با گرید ویو (در برنامه نویسی اندروید)

#1
سلام به دوستان
وقتی یه گرید رو با آرایه یا هر چی مقدار دهی میکنید مقدار دهی این ویجت از سمت چپ به راست(چپ چین) خواهد بود در صورتی که من می خوام راست به چپ(راست چین) باشه
 گیت هاب و استاک رو سرچ زدم اونجا فقط این کد رو پیشنهاد دادنandroid:rotationY ="180مشکلی که کد داره اینه که کل لایوت رو وارون میکنه مثل اینکه آینه گذاشته باشی جلو لایوت حتی محتویات این ویجت رو هم وارون میکنه
 و من نمیخوام از لیست ویو استفاده کنم چون اون وقت باید آرایه ام رو به قطعات کوچک تقسیم کنم
 راه حلی به نظرتون وجود داره؟
 پیشاپیش از راهنمایی ممنون
پاسخ

مشکل با گرید ویو (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
به نظرم شما می توانید همین مشخصه پیشنهادی را برای لایه شامل GridView به کار ببرید، اما برای اینکه اجزای قرار گرفته در item های GridView تحت تاثیر آن قرار نگیرند، در لایه مربوط به item ها، همین مشخصه را نوشته، اما مقدار متضاد (که به حالت پیش فرض برگردیم) را برای آن تعیین کنید. بنابراین item های  GridView از چپ به راست چیده می شوند، اما اجزای داخلی آنها تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط skkhossein ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان