انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساختار html درون سرور برای json (در برنامه نویسی اندروید)

ساختار html درون سرور برای json (در برنامه نویسی اندروید)

#12
(۱۳۹۳/۱۱/۰۸, ۰۸:۵۸ ق.ظ)'gilar' نوشته: با سلام 
فایل پی اچ پی (مربوط پست 2651) را نوشتم برنامه اوکی و کار می کنه 
منتها یه سوال من 7 مورد وب سرویس  دارم باید 7 تا لایوت جداگانه ایجاد کنم و در فایل جاواش این کدها را کپی کنم و آدرس وب سرویس را عوض کنم یا  راه دیگه ایی هم هست 

 


سلام.
بستگی داره.
اگر نام گره ها و در کل، ساختار json به کار رفته در صفحات، مشابه باشد (یعنی فقط اطلاعات دریافتی تفاوت داشته باشد)، نیازی نیست که حتما چند تا Activity داشته باشیم.

اگر ساختارها یکسان باشند :
1- تنها یک صفحه php سمت سرور می سازیم که یک متغیر را دریافت کرده و بر اساس آن، اطلاعات متناظر را در خروجی به ما می دهد.
2- در برنامه اندروید، یک Activity داریم که ابتدا یک مقدار را دریافت می کند (وقتی از Activity های دیگر به آن وارد می شویم یا در هر حالت دیگر، مقداری را به آن ارسال می کنیم) و بر اساس مقدار دریافتی، به فایل php ، یک مقدار متناظر (یا اصلا همان) را می فرستد. سپس اطلاعات را دریافت کرده و نمایش می دهیم.

بنده خودم این روش را پیاد سازی کرده ام. البته بنده از روش get استفاده کردم، زیرا راحت می توان مقدار را در آدرس URL صفحه ذکر کرد.

اگر هم ساختار یکسان نبود، باز هم نیازی نیست که حتما چندین Activity داشته باشیم بلکه بر اساس مقدار دریافت شده توسط Activity ، می توانیم برای بخش تعیین آدرس URL و همچنین بخش پردازش بر روی متن دریافتی، چندین حالت داشته باشیم (با استفاده از if). البته این مورد سلیقه ای است و ممکن است که یک برنامه نویس ترجیح دهد که کدهای Activity خیلی طولانی نشود و بنابراین از چند Activity استفاده نماید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: ساختار html درون سرور برای json (در برنامه نویسی اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸, ۱۰:۱۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان