انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ذخیره در حافظه ی داخلی (در برنامه نویسی اندروید)

ذخیره در حافظه ی داخلی (در برنامه نویسی اندروید)

#1
اگر بخوام فایل دانلودی تو حافظه ی داخلی ذخیره شه و تو مسیری که همه ی گوشیها دارنش از کذوم مسیر باید استفاده کنیم؟مرسی
پاسخ

ذخیره در حافظه ی داخلی (در برنامه نویسی اندروید)

#2
سلام.
باید یک مبحث در مورد تفاوت حافظه خارجی (External Storage) و حافظه داخلی (Internal Storage) بنویسم. فعلا فقط در این حد بدانید که هر دوی آنها را همه گوشی ها دارند، یعنی همه یک حافظه خارجی (External Storage) دارند که قابل برداشتن (removeable) نیست (یعنی جدا از حافظه هایی که removeable هستند، شاید بهتر باشد آنهایی که removeable هستند را removeable external storage بنامیم که اشتباهی رخ ندهد) (البته در ادامه لینکی قرار می دهم که برای جزئیات بیشتر آن را بخوانید، اما این مورد برای گوشی های استاندارد صادق است) و هر دو، بخش هایی متفاوت از خود حافظه گوشی می باشند (آنچه از کارخانه تحویل می گیرید و بدون اضافه کردن هیچ حافظه ای). حافظه داخلی (Internal Storage) مختص برنامه اندروید نصب شده خواهد بود و حافظه خارجی (External Storage)، بخش دیگر و قابل دسترسی توسط سایر برنامه ها و ... می باشد. دقت شود که این موارد، جدا از پوشه هایی مثل raw و assets می باشد که در برنامه اندروید قرار می دهیم.
بنابراین شما بدون نگرانی، از همان مباحثی که در مورد کار با فایل ها و پوشه ها در حافظه خارجی (External Storage) است، استفاده کنید.

لینک برای توضیحات بیشتر :

http://stackoverflow.com/questions/11212...al-storage

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط samaneh_62

ذخیره در حافظه ی داخلی (در برنامه نویسی اندروید)

#3
شما حالت auto  رو انتخاب کنید بهتره  
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان