انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نظرات و پیشنهادات در مورد بخش آموزش html سایت کلیدستان

نظرات و پیشنهادات در مورد بخش آموزش html سایت کلیدستان

#5
سلام .
بله قیمتشون کمتر از سایتی هست که من قبلا معرفی کرده بودم .
من اعتقادم اینه که بهترین معیار برای چک کردن خوب بودن خدمات هاستینگ یک شرکت اینه که آیا سایت های خوبی بر روی هاست اون شرکت قرار دارند یا خیر (البته به مدت زیاد) و اگر سایت معتبری و باسابقه ای را می شناسید که از این شرکت ، هاست خریده است بنابراین ریسک خرید از این شرکت زیاد نخواهد بود . البته ممکن است حتی برای بهترین شرکت ها هم مشکل پیش بیاید .
چنانچه به آدرس زیر مراجعه کنید ، با وارد کردن آدرس سایت هر یک از این دو شرکت ، می توانید متوجه میزان سابقه راه اندازی سایت آنها بشوید :
http://www.networksolutions.com/whois/index.jsp
مطابق اطلاعات دریافتی از این آدرس ، دامنه سایت persianservices.com در سال 2003 ساخته شده اما دامنه سایت mihanwebhost.com در سال 2010 ساخته شده است . یعنی شرکت مورد نظر شما هم بیش از 2 سال سابقه ارائه خدمات دارد .
در کل با توجه به کم بودن مبلغ ، به نظر من دل به دریا بزنید و همین سایتی که خودتان پیدا کرده اید را انتخاب کنید . این راهی که آغاز کردید پر از تجربه است و هر مشکلی که پیش بیاد ، اگر صبور باشید و اون رو حل کنید ، خیلی چیزهای جدید یاد می گیرید و براتون تبدیل به یک خاطره شیرین می شود .
پنل سوم واقعا عالیه و حتی برای سایت های حجیم هم جواب میده .
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
RE: نظرات و پیشنهادات در مورد بخش آموزش html سایت کلیدستان - توسط admin - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳, ۰۴:۳۰ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان