انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نظرات و پیشنهادات در مورد بخش آموزش html سایت کلیدستان

نظرات و پیشنهادات در مورد بخش آموزش html سایت کلیدستان

#3
سلام .
نکته مهم این هست که شما در هر زمان و با هر قالبی که برای سایتتان داشته باشید ، می توانید تغییرات لازم را به سایتتان اعمال کنید اما اینکه این تغییرات چقدر به زحمت و وقت نیاز داشته باشند بستگی به روش طراحی شما و یا قالب و نرم افزار انتخاب شده توسط شما دارد .
ممکن است شما یک قالب خاص را انتخاب کنید اما آنقدر راهنمایی برای تغییرات لازم در مورد آن قالب زیاد باشد که به راحتی بتوانید در آینده تغییرات مورد نظرتان را انجام بدهید .
خود من سایت کلیدستان را کاملا از ابتدا و کلمه به کلمه ، کدهایش را نوشتم و اگر زمانی بخواهم بخشی از آن را تغییر دهم ، چارچوب کدنویسی آن را حفظ هستم و بنابراین در میان کدهای صفحات سایت سردرگم نمی شوم . اما بخش انجمن سایت کلیدستان را با MyBB ساخته ام که تنها به نصب روی سرور نیاز داشت و سپس اگر بخشی از آن را بخواهم تغییر دهم ، راهنماهای زیادی در اینترنت ، هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی ، وجود دارد که باعث می شود نیازی نداشته باشم که ببینم کدها چگونه نوشته شده اند .
بنابراین انتخاب با خود شما است ، اگر برنامه های خیلی خاصی برای سایتتان دارید و می خواهید تغییرات زیادی در آینده به آن اعمال کنید (تغییرات ساختاری مثل نحوه چیدمان ستون ها ، وسط صفحه و ...) بهتر است کدها را خودتان بنویسید یا حداقل ابتدا یک قالب زیبا را انتخاب کنید که کدهای آن خیلی پیچیده نباشد . اما اگر این طور نیست و تمرکز اصلی شما بیشتر بر روی نوشتن مطالب جدید در سایت است و حداکثر ممکن است در آینده بخواهید ظاهر سایت را زیباتر کنید ، می توانید از نرم افزارهای کمکی برای ساخت صفحات سایت استفاده کنید .
در ضمن توصیه می کنم در همان ابتدای راه اندازی سایت تصمیم بگیرید که صفحات با html نوشته شوند و یا با PHP یا سایر زبان های رایج .
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: نظرات و پیشنهادات در مورد بخش آموزش html سایت کلیدستان - توسط admin - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳, ۱۰:۲۴ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان